کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدی علی‌نژاد:

استعدادهای خوبی در هاکی داریم

6 مرداد 1400 ساعت 20:13

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدزاسیون هاکی گفت: در هاکی استعدادهای خوبی در کشور وجود دارد که می‌توانند افتخار آفرینی کنند و وزارت ورزش و جوانان از این رشته حمایت می‌کند.


معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدزاسیون هاکی گفت: در هاکی استعدادهای خوبی در کشور وجود دارد که می‌توانند افتخار آفرینی کنند و وزارت ورزش و جوانان از این رشته حمایت می‌کند.

بع گزارش ایسنا، مجمع سالیانه فدراسیون هاکی امروز، چهارشنبه با ریاست مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سید عبدی افتخارینماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسرویمدیر کل امور مشترک فدراسیون ها و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.
علی‌نژاد با تقدیر از فدراسیون هاکی که در این مدت تلاش‌های گسترده‌ای را برای پیشرفت این رشته اصیل انجام داده‌است اظهار کرد: این که فدراسیون هاکی به رشته چمنی توجه ویژه‌ای دارد ارزشمند و قابل ستایش است. ما استعدادهای خوبی داریم که می‌توانند برای ایران عزیز افتخارات زیادی را به ارمغان آورند. به طور حتم وزارت ورزش و جوانان از هاکی چمنی حمایت خواهد کرد.
او افزود: هاکی مردان ایران در سال ۹۸ توانست برای هشتمین سال پیاپی عنوان قهرمانی هاکی سالنی آسیا را به نام خود ثبت کند که این افتخار بزرگی محسوب می‌شود. البته نباید نکته مهمی را فراموش کنیم که اعزام تیم زنان هاکی بعد از ۸ سال به مسابقات آسیایی اتفاق بزرگی بود که شکل گرفت.
بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی هم در این مجمع خاطرنشان کرد: تلاش‌های ما بر این بوده است این رشته اصیل و بومی را که در دنیا به نام ایران ثبت شده است را گسترش دهیم و برنامه های ویژه‌ای را اجرایی کرده ایم، توجه ما به رشته هاکی چمنی ویژه است و در این مدت اقدامات و گام‌های مثبتی را بر داشته ایم. بر این باور هستم اگر امکانات لازم فراهم شده و مسولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مثل همیشه حمایت‌های لازم را انجام دهند در آینده به قدرت اول این رشته آسیا تبدیل خواهیم شد.
در ادامه رییس فدراسیون هاکی ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای حاضر، از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوره ریاست خود مواردی را برشمرد و به محقق شدن بسیاری از آنها اشاره کرد.
در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت کردند و سپس با رای اعضا، کلیه موارد به تایید اعضای مجمع رسید. در پایان تعدادی از روسای هیات های استانی و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


کد مطلب: 154192

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/154192/استعدادهای-خوبی-هاکی-داریم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir