۰
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳

آغاز به کار ششمین دوره شورای شهر تهران

سوت آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش همزمان با برگزاری آیین تحلیف اعضاء، نواخته شد.
آغاز به کار ششمین دوره شورای شهر تهران
سوت آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش همزمان با برگزاری آیین تحلیف اعضاء، نواخته شد.
به گزارش ایسنا، نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود که در شورای ششم نیز  "مهدی چمران" (متولد ١٣٢٠) مسن‌ترین و "جعفر شربیانی" و "نرجس سلیمانی" جوان‌ترین افراد و اداره کننده نخستین جلسه شورا خواهند بود. به این ترتیب مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران با هیات رییسه سنی کار خود را آغاز کرد. 
در جریان این جلسه اعضاء سوگند یاد کرده و آن را امضاء می‌کنند که متن سوگند به شرح ذیل است:
«من در برابر کلام الله مجید، به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم».
این مراسم با مسئولیت فرمانداری تهران و با حضور "جمالی‌نژاد"، معاون عمرانی وزیر کشور، "محسنی بندپی" استاندار تهران، فرمانداران شهرستانهای ری و شمیرانات، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و "محسن هاشمی" ریاست سابق شورای شهر تهران، حناچی و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.
کد مطلب: 154469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *