۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰

واکنش تهیه‌کننده مختارنامه به حضور عوامل این مجموعه در سریال زندگی عمر

محمود فلاح نسبت به حضور چند تن از عوامل سریال «مختارنامه» در سریال «الفاروق عمر» که به زندگی عمر می‌پردازد، واکنش نشان داد.
«محمود فلاح»، درباره حضور برخی از عوامل مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در سریال «الفاروق عمر» که به زندگی عمر می‌پردازد، گفت: همان موقع که بحث سریال «مختارنامه» مطرح بود، یک چیزهایی شنیده بودم که قرار است یک سریال تاریخی مذهبی در یکی از کشورهای عربی ساخته شود، اما نمی‌دانستم چیست و درباره موضوع آن نیز اطلاعی نداشتم.

وی ادامه داد: بعدها هم طی چند مصاحبه‌ای که داشتم درباره این موضوع صحبت کردم و گفتم که باید یک فکری برای بچه‌هایی که در این حوزه‌ها کار می‌کنند بشود تا جذب کشورهای دیگر نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش شما پس از در جریان این موضوع قرار گرفتن، چه بود؟ اظهار داشت: ناراحت شدم. خیلی هم ناراحت شدم. اصلا فکر نمی‌کردم که برخی از دوستان ما در چنین پروژه‌هایی حضور داشته باشند.

فلاح در پاسخ به این سوال که اگر بنا باشد شما دوباره کار مذهبی بسازید، از عواملی که با سریال «الفاروق عمر» همکاری کردند، استفاده می‌کنید؟ اظهار داشت: قطعا این افراد دیگر اولویت من نخواهند بود. قطعا آن‌هایی که به این پروژه پیوسته‌اند، در جریان موضوع و محتوای سریال بوده‌اند، مگر می‌شود که ندانند در چه اثری کار می‌کنند؟ با توجه به این موارد اگر من بخواهم دوباره اثری بسازم، دیگر هیچ‌وقت از این افراد استفاده نخواهم کرد و از کسانی که تعهد بیشتری دارند، بهره می‌برم.

وی گفت: من قلبا از شنیدن این خبر که تعدادی از همکاران ما پس از حضور در پروژه «مختارنامه» در یک سریال عربی با موضوع زندگی عمر حضور پیدا کرده‌اند، ناراحت شدم.

به گزارش فارس، هشت تن از عوامل تولید سریال «مختارنامه» در ساخت سریال «الفاروق عمر» با موضوع زندگی عمر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ی
کد مطلب: 1545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *