; ?>; ?> قرارداد من با پرسپولیس دلی است - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹
پیروانی:

قرارداد من با پرسپولیس دلی است

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید اگر با سرخ‌پوشان قرارداد نداشت، بازهم در جمع سرخ‌پوشان می‌ماند.
قرارداد من با پرسپولیس دلی است
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید اگر با سرخ‌پوشان قرارداد نداشت، بازهم در جمع سرخ‌پوشان می‌ماند.
به گزارش ایسنا، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس عصر یک‌شنبه درباره تمدید قراردادش با این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپولیس بخش بزرگی از زندگی من است اگر  با کسی درگیری داشتم، فقط به خاطر منافع باشگاه بوده است. ما همه را دوست داریم و سال جدید هم در اختیار تیم هستم. اگر هم قرارداد نداشتم، مطمئن باشید سر تمرین می‌رفتم. قرارداد من با پرسپولیس دلی است. وظیفه من است تا این تیم سربلند باشد و پیروانی به عنوان نماینده هواداران سعی می‌کنیم به قهرمانی ششم برسیم.
او درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: قرارداد من دو ساله است. تیم پرسپولیس قهرمان لیگ، سوپرجام و نایب قهرمان آسیا است. همه مجموعه در این مسیر زحمت کشیدند. همه در تلاش هستیم تا تیم قوی داشته باشیم. بعضی از بازیکنان قراردادشان تمام شده است و برای تمدید قرارداد می‌آیند و چند بازیکن هم به تیم اضافه می‌شوند.
پیروانی افزود: من به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس، وظیفه خودم می‌دانم تا این تیم موفق شود و اگر حمایت‌های لازم انجام شود، این موفقیت صورت می‌گیرد. در جریان نقل و انتقالات، رقابت با تیم‌های صنعتی واقعا سخت است و پیشنهادهای خوبی داده می‌شود. اگر کسی در پرسپولیس باشد، بحث مالی موضوعیت ندارد و بحث عشق است. تمام مجموعه وظیفه خود می‌داند تا دوباره تیم قهرمان شود.
او در پاسخ به وضعیت نوراللهی گفت: ان‌شاءالله در روزهای آینده برای تیم اتفاقات خوبی رقم بخورد.
پیروانی درباره حاشیه‌هایی که برای حامد لک پیش آمده است، خاطرنشان کرد: حامد سال خوبی را پشت سر گذاشت و مطمئن باشید همه چیز ختم به خیر می‌شود.
کد مطلب: 154808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *