۰
جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۱

بازگشایی ادارات و اصناف از یکشنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران درباره زمان بازگشایی ادارات و اصناف توضیحاتی داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران درباره زمان بازگشایی ادارات و اصناف توضیحاتی داد.
غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:تهران کماکان در وضعیت قرمز قرار دارد و در مشاغل غیر ضروری ۳۰ درصد نیرو‌ها باید در محل کارخود حضور داشته باشند و ۷۰ درصد باید به دورکاری بپردازند.
وی ادامه داد:طبق بخشنامه اعلامی قبلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند و اولین روز کاری یکشنبه خواهد بود و شنبه نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.
وی درباره قطع زنجیره ویروس کرونا پس از بازگشایی اصناف، ادارات و بانک‌ها گفت:با انجام شش اقدام، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی، استفاده اجباری از ماسک، استفاده از ظرفیت دورکاری، پایش دائم و شناسایی نیرو‌های انسانی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ از طریق اپلیکیشن ماسک، پرهیز از هرگونه عادی انگاری و همچنین پرهیز از برگزاری هرگونه جلسات و اجتماع بالای ۱۵ نفر می‌توانیم شاهد قطع زنجیره این بیماری و کاهش بیماران باشیم.
وی خاطر نشان کرد:در صورت مشاهده عدم همکاری متخلفین طبق قانون به تخلفات اداری معرفی می‌گردند و مسؤلیت حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به عهده بالاترین مقام مسؤل آن دستگاه است.
کد مطلب: 154931
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *