کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار کرمان:

کادر درمان جان خود را فدا می‌کنند

1 شهريور 1400 ساعت 17:41

استاندار کرمان گفت: کادر بهداشت و درمان جان خود را فدا می‌کنند که جان مردم را نجات دهند و از مردم درخواست داریم به خاطر جان خودشان و کادر درمان، بیشتر مراعات کنند تا از این سختی عبور کنیم.


استاندار کرمان گفت: کادر بهداشت و درمان جان خود را فدا می‌کنند که جان مردم را نجات دهند و از مردم درخواست داریم به خاطر جان خودشان و کادر درمان، بیشتر مراعات کنند تا از این سختی عبور کنیم.

به گزارش ایسنا، به مناسبت روز پزشک و به پاس قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان، استاندار کرمان از بیمارستان سیدالشهداء بازدید و با اهدای لوح تقدیر از پزشکان این مرکز درمانی تجلیل کرد.
دکتر"علی‌ زینی‌وند" در این دیدار با تبریک روز پزشک اظهار کرد: شرایط سخت کرونایی به نوعی شرایط جنگی است، سختی‌هایی که پزشکان طی دو سال گذشته کشیده‌اند از شرایط عملیات‌های جنگ هم سخت‌تر است.
وی افزود: کادر بهداشت و درمان جان خود را فدا می‌کنند که جان مردم را نجات دهند و از مردم درخواست داریم به خاطر جان خودشان و کادر درمان، بیشتر مراعات کنند تا از این سختی عبور کنیم.
استاندار کرمان عنوان کرد: نیروی انتظامی در سراسر کشور همراه و همگام با کادر پزشکی در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا حضور داشتند و مصوبات و محدودیت‌ها را با تمام توان اجرا کردند.
وی از نظم و آراستگی بیمارستان سیدالشهداء کرمان تقدیر کرد و گفت: این مجموعه درمانی در ایام‌ کرونا ۴۰ هزار نفر مراجعه کننده و ۲۰۰۰ نفر بستری داشته است، تمام امکانات خود را بسیج کرده و در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی خدمات‌رسانی می‌کنند.
زینی وند افزود: بیمارستان سیدالشهداء در پیک اخیر یماری همه تجهیزات را از جمله دستگاه اکسیژن‌ساز کامل کرده و پایاپای دیگر بیمارستان‌های استان کرمان خدمات‌دهی می‌کنند.
براساس این گزارش، سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم از به کارگیری تمام امکانات ناجا در راستای خدمت به سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا نام برد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر ماموریت‌های ذاتی خود در حوزه بهداشت و درمان هم در خدمت مردم است.


کد مطلب: 155068

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/155068/کادر-درمان-جان-خود-فدا-می-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir