۰
يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴
سرمربی فوتبال بانوان ذوب‌آهن:

تعهد می‌دهم، اما وعده خیر

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان معتقد است وعده دادن در ورزش و فوتبالی که قابل پیش‌بینی نیست کار درستی نیست، بنابراین هیچ قولی نمی‌دهم، اما نسبت به کارم تعهد می‌دهم و در ذوب‌آهن نیز تعهد داریم تمام تلاش و سعی خود را برای گرفتن نتایج خوب و عملکردی در شأن و نام ذوب‌آهن انجام دهیم.
تعهد می‌دهم، اما وعده خیر
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان معتقد است وعده دادن در ورزش و فوتبالی که قابل پیش‌بینی نیست کار درستی نیست، بنابراین هیچ قولی نمی‌دهم، اما نسبت به کارم تعهد می‌دهم و در ذوب‌آهن نیز تعهد داریم تمام تلاش و سعی خود را برای گرفتن نتایج خوب و عملکردی در شأن و نام ذوب‌آهن انجام دهیم.
مینا امینی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: در حال حاضر همچنان مشغول پروسه نقل و انتقالات هستیم، لیست ورودی و خروجی داریم و بر اساس اهداف و برنامه ریزی‌ به همراه کادر فنی گام برمی‌داریم، تا کنون با ۸ نفر بازیکن قرارداد بسته‌ایم که دو نفر آنها بطور رسمی معرفی شدند، اسامی مابقی نیز بعد از انجام مقدمات اداری از طریق روابط عمومی باشگاه در اختیار رسانه ها قرار می‌گیرد، در بیشتر پستها سعی کردیم نقاط ضعفی که داشتیم را رفع کنیم.
وی با اشاره به قرارداد ۳ ساله زهرا خواجوی دروازه‌بان ملی پوش ذوب‌آهن گفت: خواجوی براساس قراردادی که دارد همچنان بازیکن ذوب‌آهن محسوب می‌شود و ما نیز به وی احتیاج داریم، بنابراین زمانی که بازیکنی با یک تیم قرارداد دارد صحبت در خصوص قرارداد با تیم دیگر و رفتن از تیم معنایی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: قرار بود جلسه‌ای با خواجوی و مسئولان باشگاه داشته باشیم که تاکنون برگزار نشده و احتمالا دلیل آن برگزاری اردوهای تیم ملی و بازی ازبکستان بود و منتظر حضور وی در باشگاه هستیم تا بتوانیم صحبت هایی را انجام دهیم.
وی با اشاره به نامشخص بودن زمان قطعی شروع لیگ برتر گفت: سازمان لیگ فوتبال زمانی را اعلام کرده، اما هنوز مشخص نیست، ما منتظر اعلام قطعی شروع لیگ از سوی فدراسیون هستیم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه‌ریزی تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تیمی خود را آغاز کرده و قدم به قدم جلو برویم تا به اهدافی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.
امینی در پاسخ به این سوال که آیا به باشگاه قول قهرمانی یا صعود به مرحله‌نهایی لیگ را داده است یاخیر؟ خاطرنشان کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و بنابراین نمی توان قول یا وعده‌ای داد، من هم با وعده دادن‌های بی‌اساس مخالف هستم، بنابراین تعهد می‌دهم، اما وعده خیر.
وی تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن از نظر مالی یک باشگاه متوسط است و نمی‌توانیم هزینه‌های زیادی را داشته باشیم، البته این کار درست نیست، سعی می‌کنیم با توجه به برنامه‌ریزی که داریم برای سربلندی ذوب‌آهن تلاش کرده تا به نتایج در خور نام و شأن باشگاه صاحب نام ذوب‌آهن دست پیدا کنیم.
وی دو گروهی بودن رقابت‌های فصل گذشته لیگ را یکی از معایب آن دانست و اضافه کرد: درست است که قرار گرفتن تیم‌ها در دو گروه بر اساس قرعه‌کشی بود، در گروهی که سیرجان در آن حضور داشت چند تیم شرایط خوبی نداشتند و این موجب شده بود که تعداد گل‌های زده سیرجان بالا برود، البته برگزاری لیگ در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا جای تقدیر دارد؛ اما تیم‌ها در شرایط عادلانه‌ای با یکدیگر رقابت نداشتند و سبک قبلی لیگ بهتر بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از باشگاه هایی که در لیگ برتر فوتبال مردان تیمداری می‌کنند، تاکیدکرد: اگر این باشگاه ها وارد لیگ برتر فوتبال بانوان نشوند و یا نتوانیم باشگاه های خصوصی خوبی وارد لیگ کنیم در سالهای آینده با افول فوتبال باشگاهی بانوان روبرو خواهیم بود.
وی اضافه کرد: در ۳ روزی که برای انجام تست در نظر گرفته بودیم بازیکنان زیادی از سراسر کشور آمدند، اگر تیم‌هایی که در بخش مردان تیمداری می‌کنند به فوتبال بانوان ورود کنند استعدادهای بیشتری را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و بازیکنان بیشتری فرصت نشان دادن توانمندی‌های خود را پیدا می‌کنند، تقویت و رشد کیفی و کمی لیگ در نهایت به نفع تیم‌های ملی است.
 امینی اظهارکرد: برخی تیم‌ها توان مالی خوبی دارند و هزینه خوبی می‌کنند و در مقابل تیم‌هایی هستند که اسپانسرهای شخصی آنها ضعیف است و یا توسط هیئت های استانی حمایت می‌شوند، تقابل این تیم‌ها در لیگ رقابت نادعالانه‌ای است که در نهایت با نتایجی که به دست می‌آید موجبات دلسردی و واپس کشیدن آنها از لیگ بانوان می‌شود.
وی افزود: نزدیک به ۳۰۰ نفر در تست تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن شرکت کردند و در نهایت ما لیست ۲۰ نفری را تهیه کردیم که قرار است در مقابل تیم محک زده شوند و عملکرد آنها را بسنجیم، با محدودیت‌هایی روبرو هستیم، مشکل ما بحث اسکان بازیکنان غیربومی و استفاده از بازیکنان بومی است، مجبوریم در نهایت از بین نفراتی که از اصفهان و یا شهرستانهای نزدیک به اصفهان در تست شرکت کردند، استفاده کنیم، در حالی که اگر شرایط  به ما اجازه می‌داد نفراتی بودند که با کمی کار کردن می‌توانستند تیم ب ذوب‌آهن را تشکیل دهند.
امینی گفت: این نفرات واقعا بازیکنان خوبی هستند و تنها نیاز به توجه و حمایت از سوی اسپانسرها دارند، امیدوارم باشگاه های لیگ برتری در سایر استان ها همانند ذوب‌آهن و سپاهان با ورود به لیگ برتر فوتبال بانوان فرصت را برای رشد و پیشرفت این بازیکنان نوجوان و جوان مستعدی ایجاد کنند.  
کد مطلب: 155265
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *