۰
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
معاون خدمات پس از فروش ایساکو:

روند صعودی ایساکو در بخش خدمات پس از فروش

درباره جزییات گزارش isqi پیرامون خدمات پس از فروش صنعت خودرو و اینکه شرکت ایساکو تنها شرکت رتبه یک خدمات پس از فروش حوزه خودروسازی است و در جهت شفافیت و چگونگی عملکرد این شرکت در راه رسیدن به جایگاه نخست، نشست خبری با حضور مدیران این شرکت برگزار شد
روند صعودی ایساکو در بخش خدمات پس از فروش

درباره جزییات گزارش isqi پیرامون خدمات پس از فروش صنعت خودرو و اینکه شرکت ایساکو تنها شرکت رتبه یک خدمات پس از فروش حوزه خودروسازی است و در جهت شفافیت و چگونگی عملکرد این شرکت در راه رسیدن به جایگاه نخست، نشست خبری با حضور مدیران این شرکت برگزار شد.
ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در یک نشست خبری  اظهار داشت: شرکت ایساکو تنها شرکت رتبه یک خدمات پس از فروش حوزه خودروسازی است و شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) تنها شرکتی است که موفق شده امتیاز بالای 85 را کسب کند ضمن این که جایگاه نخست براساس نظر و بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به این شرکت تعلق گرفته است.

به گفته وردینی امتیاز و رتبه شرکت ایساکو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ به عدد ۸۵.۵ رسیده و نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

وی افزود: جالب است بدانید که این شرکت طی 12 سال گذشته توانسته بالاترین امتیاز را در میان شرکت ها از آن خود کند.
معاون خدمات پس از فروش ایساکوافزود: روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش در صنعت خودرو به اینگونه است که ارزیابی نمایندگی های مجاز در مرحله اول و مراحل بعدی شامل ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (۶ماهه)، سنجش رضایتمندی مشتری (۳ماهه) و سنجش رضایت مدیران نمایندگی ها از شرکت عرضه کننده خودرو (سالانه) می شود که هر کدام امتیاز های مشخصی داشته و جمع این امتیازها به عدد ۱۰۰ خواهد رسید.

وی گفت : بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران روند ایساکو در بخش خدمات پس از فروش صعودی داشته است. به عنوان مثال در روند امتیاز رضایتمندی مشتریان در سال ۹۴ امتیاز رضایتمندی مشتریان عدد ۷۰.۷ بوده که این عدد در سال ۱۳۹۹ به ۷۷.۳ رسیده است.

وی در ادامه بر اساس گزارش شرکت بازرسی به تشریح نحوه امتیاز دهی پرداخت که در این ارزیابی شرکت ایساکو توانسته نسبت به سال گذشته در پارامتر ارزیابی نمایندگان ۴.۴ درصد رشد داشته باشد و رشدDSIشرکت ایساکو ۵.۲ درصد افزایش را شاهد بوده است و باتوجه به رشد شاخص ها در وضعیت خدمات پس از فروش شرکت ایساکو تنها شرکتی است که توانسته است تا در حوزه خدمات پس از فروش بعنوان شرکت برتر در این حوزه انتخاب شود.

وردینی در ادامه افزود:رسیدن به جایگاه برتر با تلاش و کوشش کلیه همکاران در مجموعه ایساکو و نمایندگان به دست آمده است و تمامی شاخص های اشاره شده توسط شرکت بازرسی و وزارت صمت را سعی نمودیم  تا به بهترین نحو جامعه عمل بپوشانیم و ایرادات را بر طرف نماییم.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو تصریح کرد: در حوزه  آموزش پرسنل در نمایندگی ها دورهای متنوع ای را برای تعمیرکاران و کارشناسان برگزار نموده ایم و کیفیت آموزش را تا حد امکان افزایش داده ایم و مشکلاتی که در سالهای گذشته در نمایندگی ها و یا ساختاری موجود بود را برطرف نماییم بطور مثال با کاغذ بازی های زیاد در زمان نوبت گیری مشتریان برای ارایه خدمات را حذف و به جای آن از خدمات ایننرنتی و نوبت دهی اینترنتی استفاده نموده ایم .

 
کد مطلب: 155831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *