۰
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴

آخرین وضعیت پرونده محیط بان تنگ صیاد

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست‌ از دستگیری سه مظنون در روند زخمی شدن محیط ‌بان چهارمحال بختیاری خبرداد.
آخرین وضعیت پرونده محیط بان تنگ صیاد
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست‌ از دستگیری سه مظنون در روند زخمی شدن محیط ‌بان چهارمحال بختیاری خبرداد.
به گزارش ایسنا سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: هنوز ضارب اصلی شناسایی نشده است و اکنون پرونده در اختیار نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری قرار دارد و با دستور قاضی پرونده دستگیری ضارب با فوریت در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: این سه متهم به عنوان مظنونین در این پرونده دستگیر شده‌اند که بعد از اتمام تحقیقات کامل و جامع در مورد خبر دستگیری عوامل یا عاملان این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد .

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: بعد از این اتفاق یگان حفاظت محیط‌ زیست و نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به‌طور مشترک برای شناسایی عامل یا عاملان این واقعه وارد عمل شدند که امیدواریم هرچه سریع‌تر منجر به دستگیری و سپردن آن‌ها به دست قانون شود.

محبت‌خانی در ادامه درباره حادثه رخ داده برای محیط بان منطقه حفاظت شده تنگ صیاد گفت: دو محیط بان به عنوان مأموران یگان حفاظت پارک ملی تنگ صیاد هنگام  گشت‌زنی در منطقه با دو متخلف مسلح که صورت خود را پوشانده بودند، مواجه می‌شوند که متخلفان پس از شلیک به سمت آنان و زخمی کردن یکی از محیط‌ بانان از محل متواری می‌شوند. 

به گفته وی محیط‌ بان مجروح از ناحیه پای چپ آسیب دیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، منطقه حفاظت شده تنگ صیاد به وسعت ۲۷ هزار هکتار در ۱۵ کیلومتری شرق شهرستان شهرکرد قرار گرفته و از لحاظ تقسیمات کشوری در محدوده شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و کیار واقع شده است. ۴۳۴۷ هکتار از قسمت میانی این منطقه در سال ۱۳۷۴ به پارک ملی تبدیل شد.
کد مطلب: 155963
برچسب ها: محیط بان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *