به نظر می رسد که تقریباً از دوران کودکی ، اهمیت اولین تأثیرات در ما دخیل است.دلیل برای این وجود دارد؛ بسیاری از مطالعات نشان داده اند که انسانها در چند ثانیه اول با دیدن یک شخص یا چیزی قضاوت می کنند.حتی بدتر از این واقعیت این است که یک نبرد سخت برای غلبه بر این اولین برداشت هایی است که مردم ایجاد کرده اند.
نباید تعجب کرد که برداشت های اولیه در برندسازی محوری هستند .
اگر شما خط تولید و چاپ دیجیتال خود را تبلیغ می کنید و می خواهید آن را به خوبی مارک کنید ، باید جنبه هایی را که تأثیر اولیه خوب و ماندگار بر روی دیگران می گذارد ، بیاموزید.
چرا اولین برداشت در مارک تجاری اهمیت دارد؟
همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برداشتهای اول از همه مهمتر است زیرا غلبه بر آنها دشوار است.این می تواند نحوه درک مشتریان از محصول شما را تعیین کند.طبق مطالعه ای که توسط دانشگاه علم و صنعت میسوری و تیم سئو سایت آنها انجام شده است ، کمتر از 0.2 ثانیه طول می کشد تا یک بازدید کننده نظر خود را در مورد یک نام تجاری بر اساس وب سایت یا صفحه فرود خود اعلام کند .حتی نگران کننده تر این واقعیت است که 83 درصد از مارک ها تأثیری مثبت نداشته اند.
اگر مشتری مارک تجاری را برای مثال ارزان می داند ، حتی اگر مقدار قابل توجهی پول خرج کرده اید ، خلاص شدن از شر این برچسب از ذهن او دشوار خواهد بود.وقتی مشتریان به یک محصول نگاه می کنند ، ناخودآگاه با بسیاری از چیزها بازی می کنند.
اولین برداشت- نقل قول
به طور کلی ، شما سعی می کنید دو نوع افراد را هدف قرار دهید تا اولین تأثیر را در آنها ایجاد کنید:
1 - فردی که از مشکل و راه حل بی خبر است
2- شخصی که از مشکل آگاه است و به دنبال راه حلی است
به طور معمول ، برای گروه اول ، باید شخص را از مشکل آگاه کرده و راه حل خود را برای آن ارائه دهید.
یک فرد از گروه دوم می تواند آگهی را تماشا کرده و سپس به صفحه فرود بروید ، جایی که لحن مکالمه بیشتری ایجاد می شود.شما باید آشنایی آنها را در مورد موضوع با آنها ایجاد کرده و دعوت به عمل کنید .به احتمال زیاد این امر به یک رهبری قابل توجه تبدیل می شود.برای مثال در یک سایت گردشگری ابتدا راجب استانبول صحبت کنید سپس او را به رزرو تور استانبول هدایت کنید
- کیفیت
کلمات شما موفقیت برند شما را به همراه دارد.
اطمینان حاصل کنید که زبانی که استفاده می کنید با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.همچنین استفاده از فونت های سفارشی که با لحن کلی مارک تجاری شما مطابقت دارد می تواند مفید باشد.اثبات اجتماعی در برندسازی بسیار مهم است.در حقیقت ، مشخص شده است که 61 درصد از مشتریان قبل از خرید محصول ، نظرات آنها را می خوانند.امروزه نظرات ، توصیفات و تأییدها برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد.داشتن صفحه ای در وب سایت شما که در آن تمام توصیفات عالی که دریافت کرده اید را توضیح دهد می تواند ایده خوبی باشد.تأییدیه در وب سایت شما که توسط شرکت های بزرگ تأیید شده است ، راه دیگری برای نشان دادن اثبات اجتماعی بالا به مشتریان بالقوه است.
مشتریان فکر خواهند کرد که اگر مارک های بزرگ این مارک خاص را تأیید کرده اند ، پس چرا نباید این کار را انجام دهند؟تأییدها تأثیر بسزایی در ایجاد اولین تأثیر مثبت دارد.
- حضار
- اصالت-مارک تجاری
- ظاهر
اولین برداشت شما را چه می کند
ایجاد فرمول مناسب برای ایجاد اولین تأثیر مثبت مزایای زیادی را به شما می دهد.
در مرحله اول ، ارتباط با مشتری را فراهم می کند.نکته اصلی در برداشت اول این است که از مشتری واکنش احساسی بخواهید - البته یک واکنش مثبت!با این واکنش احساسی ، مشتری می تواند حتی بدون خرید محصول شما به برند دلبسته شود.بیشتر وفاداری به نام تجاری از طریق ایجاد تأثیر خوب از طریق نام تجاری شما ایجاد می شود.بسته به نوع طراحی که اجرا می کنید ، می تواند به شما در برجسته شدن کمک کند.اگر به دنبال راهی خلاقانه برای تشخیص خود از رقبای بازار خود هستید ، می توانید این کار را از طریق طراحی برند خود انجام دهید .منحصر به فرد بودن طراحی شما بدون شک اولین تأثیر را در ذهن مخاطب شما به جا می گذارد ، زیرا آنها تحت تأثیر توانایی شما در جداسازی خود از کاری که اکثر رقبای شما انجام می دهند ، قرار خواهند گرفت.ناگفته نماند ، اما ایجاد اولین تاثیر خوب از طریق نام تجاری خوب ، تجارت شما را نیز به میزان قابل توجهی تقویت می کند. نام تجاری خوب-اولین-برداشت
بسیاری از تحلیلگران تجاری می گویند که طرح ها یا وب سایت های قدیمی از کسانی که همیشه در بازی خود هستند ، عقب می افتند و سعی می کنند بهترین طرح ها را برای جذب بازار هدف خود ایجاد کنند.در مطالعه ای در سال 2005 ، چندین شرکت در FTSE 100 مورد مطالعه قرار گرفتند.آنهایی که بر مارک و طراحی تأکید دارند ، از کل شاخص بازار FTSE 100 تا 200 درصد بهتر عمل کردند.مارک تجاری خوب همچنین به شما کمک می کند تا با هدف خاصی که در آن فعالیت می کنید ارتباط برقرار کنید.این می تواند حیاتی باشد.اگر مشتریان برند شما را مترادف با بخش خاصی می دانند ، بدین معناست که شما کنترل قوی تری بر بازار هدف خود دارید.در بازاریابی ، این می تواند به شما کمک کند تا سریعاً رقبا را کنار بگذارید.