کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار خوبی از بازار پسته داریم

27 شهريور 1400 ساعت 20:38

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اقتصاد ایران را روز به روز در حال رفتن به سمت بهبودی عنوان کرد و گفت: تا ۶ ماه آینده اقتصاد ایران به ثبات مطلوبی خواهد رسید و اخبار خوبی از بازار پسته در راه است.


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اقتصاد ایران را روز به روز در حال رفتن به سمت بهبودی عنوان کرد و گفت: تا ۶ ماه آینده اقتصاد ایران به ثبات مطلوبی خواهد رسید و اخبار خوبی از بازار پسته در راه است.

حجت الاسلام حسین جلالی ظهر امروز ۲۷ شهریورماه در ستاد پسته شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شورایی با حضور بیش از ۴۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و روزهای یکشنبه این شورا با دعوت از وزیران مرتبط با مشکلات جامعه، سعی دارد، مشکلات مردم را در زمینه های مختلف حل کند.
وی افزود: در ۲ هفته پیش بحث ساماندهی بازار فولاد و سیمان در این شورا مطرح و مشکل قیمت سیمان حل شد و بحث فولاد هم در دستور کار است که تا ۳ ماه آینده قیمت هر یک کیلوگرم فولاد که در حال حاضر  قیمت های ۱۵ و ۱۸ هزار تومان دارد به ۱۰ هزار تومان خواهد رسید.
جلالی ادامه داد: بحث ساماندهی قیمت کالاهای اساسی از جمله گوشت  قرمز، مرغ، تخم مرغ، نهاده های کشاورزی و ... در این شورا مد نظر نمایندگان قرار دارد و گوشت قرمز که قیمت آن از ۴۰۰ هزار تومان فراتر می رفت با وزیر مربوطه صحبت شد و با ارتباطی که با آسیای میانه برقرار کردیم قرار شد میزان گوشت مورد نیاز کشور از این طریق تأمین شود تا با مشکلی مواجه نشویم. در حقیقت رویکرد دولت به سمت حل مشکلات جامعه تغییر پیدا کرده است.
عضویت در سازمان همکاری شانگ های فرصتی برای رشد اقتصادی
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای را فرصت مغتنم برای رشد اقتصاد کشور برشمرد و گفت: در این پیمان نامه، ۳.۵ میلیارد نفر از کشورهای چین، هند، قرقیزستان، افغانستان و غیره به بزرگترین بازار دنیا در بخش های مختلف وصل شدند و افتخاری است که ایران هم به عضویت این سازمان در آمد.
جلالی با بیان اینکه تحت این همکاری در حقیقت ما می توانیم بدون محدودیت صادرات و واردات را انجام دهیم که آمریکا از این موضوع ناراحت است، تصریح کرد: درِ بازار جهانی بر روی ایران و دیگر کشورهای عضو این سازمان باز شده و مسائل ارز نیمایی، صادارت و واردات حل شدنی است و واردات خودرو هم مورد تأئید قرار گرفته است که می توان در قبال ارز حاصل از صادرات پسته این خودروها را وارد ایران کرد و مشکل ارز پسته که معضلی بود حل شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خاطرنشان کرد: اقتصاد ایران روز به روز در حال رفتن به سمت بهبودی است و در ۶ ماه آینده به وضعیت مطلوب و ثبات اقتصادی خواهیم رسید و مطمئن باشید این وضعیت بر روی بازار پسته هم موثر است.


کد مطلب: 155984

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/155984/اخبار-خوبی-بازار-پسته-داریم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir