۰
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۶

برگزاری اردوی فناوری‌های آموزشی در چابهار

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: دانشگاه بین‌المللی چابهار با همکاری سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب "اردوی فناوری‌های آموزشی" ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
برگزاری اردوی فناوری‌های آموزشی در چابهار
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: دانشگاه بین‌المللی چابهار با همکاری سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب "اردوی فناوری‌های آموزشی" ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
به گزارش مردمسالاری آنلاین به نقل از ایرنا ناصر آبروِش اظهار داشت:  این دوره به صورت حضوری، ویژه دانش آموزان هفت تا ۱۲ سال برنامه‌ریزی شده است تا مهارت‌­آموزی همراه با طعم بازی و سرگرمی ارائه شود. «این اردو از یکم مهرماه جاری به مدت هشت روز برگزار می‌شود»
وی تصریح کرد: نوآوری، خلاقیت و تعامل تیمی از مهمترین ابعادی است که این اردو تمرکز و اهمیت ویژه‌ای نسبت به آن دارد و با همکاری مربیان و مدرسان خبره که سال­‌ها تجربه در بحث آموزش­‌های نوین دانش‌آموزی دارند، اجرا خواهد شد.
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار افزود: رویداد کمپ (اردو) چابهار از چهار کلاس آموزشی تشکیل شده است که هر کلاس به مدت چهارساعت تشکیل می‌شود. کلاس‌­ها به نحوی طراحی شده­ است که خلاقیت و توانمندی­ دانش‌آموزان را ارزیابی کرده و نوآوری، یکی از مهمترین دستاوردهای آن خواهد بود.
به گفته وی، تقویت خلاقیت، آموزش کار گروهی، مبانی هوا فضا و اصول پرواز، مبانی برق و مدارهای الکترونیکی، آشنایی با روش‌های حل مساله و آشنایی با ایده‌پردازی و مبانی نوآوری ازجمله آموزش‌های این اردو خواهد بود.
آبروِش به کلاس نوآوری با طعم بازی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در این کلاس می‌آموزند که کارآفرینی فرآیندی از ارائه اندیشه‌های نوین و بهره‌گیری از فرصت‌هایی برای دانش و کار است و کارآفرینان برای تحقق ایده‌هایشان به عواملی مختلفی نیاز دارند.
وی اضافه کرد: یک کارآفرین با استفاده از تصمیم‌گیری، مهارت‌ها و استعدادهای فردی‌اش در طراحی، می‌تواند ایده‌اش را ترسیم کند. این موارد ابزار کارآفرین برای رسیدن به ایده‌هایش بوده که از طریق آنها می‌تواند به کسب درآمد برسد.
وی ادامه داد: در این مسیر، کارآفرینان آینده ما با مهمترین ویژگی‌های خلاقیت، ایده‌یابی و نوآوری آشنا خواهند شد و در همین راستا، مفاهیم کسب و کار و کارآفرینی در قالب بازی‌های نوآورانه در حین دوره آموزش داده خواهد شد.
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار به کلاس آموزشی "اسکولیپ" هم اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در این کلاس بازی‌های خلاق با مواد در دسترس و با استفاده بهینه از دورریختنی‌ها و احترام به طبیعت را یاد می‌گیرند. این کلاس به پویایی ذهن و حل مساله و همچنین دست‌ورزی و تشویق به فعالیت های فیزیکی کمک می‌کند.
او از کلاس "اختراع" سخن به میان آورد و اظهار داشت: در این کلاس آموزش مبانی برق ساختمان، آموزش مفاهیم برق ac و dc، آموزش مفاهیم اختلاف پتانسیل، شدت جریان ،مقاومت و قانون اُهم، آموزش المان‌های برقی (کلید، پل، دوپل، تبدیل، صلیبی، دیمر و مهتابی) به صورت عملی و همچنین ساخت آباژور سنگ نمک به صورت عملی در قالب تجربه کار با برق توسط دانش آموزان دیده شده است.
آبروِش به کلاس یا بهتر بگوییم "مدرسه پرواز" هم اشاره کرد و افزود: در این مدرسه تاریخچه هواپیما و سطوح کنترل هواپیما، نیروهای آیرودینامیک، اجزای اصلی و ساختار هواپیما، ساخت هواپیمای مدل یا نمونه، انواع بال و ارابه و تریم هواپیما آموزش داده می‌شود.
دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اردوی آموزشی با شماره ۰۹۰۲۲۳۱۸۸۶۰ تماس بگیرند.
کد مطلب: 155990
برچسب ها: چابهار اردو تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *