۰
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱

راهکارهای سریع رسیدن به زیبایی برای خانم‌ها

زیبایی اندام برای خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و در داشتن اعتماد به نفس، بسیار کمک خواهد کرد. با این حال گاهی یک سری نقص یا مشکل کوچک در ظاهر، تمام حس خوب ما را نسبت به بدنمان از بین می‌برد. جالب است بدانید راهکارهای سریع رسیدن به زیبایی برای خانم‌ها وجود دارد. شما می‌توانید در یک روز و با یک عمل، هم سینه‌ و هم باسن بزرگ‌تر و خوش فرم‌تری داشته باشید.
زیبایی اندام برای خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و در داشتن اعتماد به نفس، بسیار کمک خواهد کرد. با این حال گاهی یک سری نقص یا مشکل کوچک در ظاهر، تمام حس خوب ما را نسبت به بدنمان از بین می‌برد. جالب است بدانید راهکارهای سریع رسیدن به زیبایی برای خانم‌ها وجود دارد. شما می‌توانید در یک روز و با یک عمل، هم سینه‌ و هم باسن بزرگ‌تر و خوش فرم‌تری داشته باشید.
برای اینکه در این مورد بیشتر بدانید، از دکتر آرش نجف بیگی،  بهترین دکتر تزریق چربی در تهران و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی کمک گرفته‌ایم. در یک گفت و گوی کوتاه از ایشان خواستیم تا در مورد روش‌های افزایش حجم سینه و باسن توضیح بدهند.
برای دیدن نمونه کارهای تزریق چربی به باسن دکتر نجف بیگی این مقاله را مطالعه کنید.
برای بزرگ و خوش فرم شدن سینه و باسن، شما ممکن است بخواهید از کاشت پروتز سینه و باسن کمک بگیرید. اما روش تزریق چربی به باسن و سینه نیز وجود دارد که مزیت‌های جالبی برای رسیدن به اندام خوش فرم، پیش روی شما قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با روش تزریق چربی برای بزرگ کردن سینه این مقاله از سایت دکتر نجف بیگی را از دست ندهید.
در این میان باید توجه داشته باشید که اگر مقدار مناسب و کافی چربی در زیر پوست شکم، پهلو یا پاهای شما وجود نداشته باشد، در عمل نمی‌توان از تزریق چربی برای شما استفاده کرد. در واقع عمل تزریق چربی، ابتدا با یک عمل استخراج بافت چربی مقاوم از زیر پوست شما شروع خواهد شد. سپس چربی خارج شده، فرآوری و خالص‌سازی می‌شود تا به زیر پوست سینه یا باسن شما تزریق شود.
تزریق چربی به سینه
دکتر نجف بیگی، جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی در مورد عمل تزریق چربی به سینه، توضیح داد که:
عمل افزایش سایز سینه با انتقال و تزریق چربی اساساً از روش لیپوساکشن برای برداشتن چربی از سایر قسمت‌های بدن و تزریق آن به سینه استفاده می‌کند. این یک گزینه بزرگ کردن سینه برای خانم‌هایی است که به دنبال افزایش نسبتاً کمی در اندازه سینه هستند و نتایج طبیعی‌تر را ترجیح می‌دهند.
بزرگ کردن سینه به عنوان یکی از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی، مراحل متعددی از تکنیک‌ها را شامل می‌شود. از انواع کاشت پروتز گرفته تا تکنیک‌های جراحی مختلف. زنانی که مایل به افزایش سینه هستند در حال حاضر گزینه‌های مختلفی برای نوع پروتزهای خود دارند، از جمله مدل‌های طبیعی‌تری که شامل پروتزهای سیلیکون معمول یا ایمپلنت نمکی نمی‌شود. با این وجود تزریق چربی خود فرد، نتایج بسیار طبیعی‌تری را در پی خواهد داشت.
از آنجایی که این روش شامل برداشتن چربی از سایر قسمت‌های بدن خود فرد است؛ اکثر زیباجویان ترجیح می‌دهند چربی را از "مناطق مشکل دار" مانند شکم، پشت، پهلوها، بازوها و ران پا به سینه خود منتقل کنند.
مهمترین مزیت‌های تزریق چربی به سینه
  • یک روش کاملا طبیعی است. اگر در مورد قرار دادن مواد خارجی در بدن خود ملاحظه می‌کنید، بزرگ کردن سینه با انتقال چربی راهی عالی برای انجام این عمل بدون پروتز است. از آنجایی که چربی کاملاً طبیعی است، لازم نیست نگران ظاهر و احساس غیرطبیعی بودن سینه خود باشید. همچنین چون چربی از بدن خود شما خارج شده، هیچ حساسیت و پس زدن بعد از عملی نیز وجود نخواهد داشت.
    کل بدن شما را تغییر شکل می‌دهد و برای پیکرتراشی، یک روش مکمل است. از آنجایی که شما چربی را از قسمت‌های دیگر بدن خارج می‌کنید، نتیجه آن در فرم اندام شما، دو برابر می‌شود. شما در جاهایی که احتمالاً می‌خواهید چربی خود را از دست بدهید، لاغر می‌شوید و البته سینه‌های بزرگتری نیز پیدا می‌کنید. در این تکنیک، می‌توان با کمک پیکر تراشی، یک اندام با فرم ساعت شنی برای شما ایجاد کرد.
    تقریبا هیچ جای زخمی وجود ندارد. در حین عمل انتقال، چربی از طریق برش‌های بسیار کوچک به سینه تزریق می‌شود. این برش‌های کوچک عملاً هیچ گونه زخمی بر جای نمی‌ماند. در نتیجه ظاهر طبیعی سینه‌ها حفط می‌شود. بر خلاف عمل پروتز سینه که جای برش و بخیه‌های به صورت یک رد کمرنگ باقی می‌ماند.
    نیازی نیست نگران عوارض ناشی از پروتز باشید. ایمپلنت‌ها یا همان پروتزهای سینه، با خطر پارگی، جابجایی یا فرو افتادگی همراه هستند. همه اینها می‌تواند عوارض جانبی و در پی آن، روش‌های اصلاحی و جراحی دوباره را به همراه داشته باشد. در حالی که بافت چربی تزریق شده، این مشکلات را نخواهد داشت.
    همراه با روش لیفت سینه، قابل انجام است. تزریق چربی در کنار لیفت سینه کمک می‌کند تا سینه‌های خوش فرم‌تر و زیباتری داشته باشید.
 
نکات منفی عمل تزریق چربی به سینه
فقط می‌توانید به اندازه یک فنجان، سینه‌های خود را بزرگ کنید. اگر به دنبال افزایش سایز زیادی هستید، این روش برای شما مناسب نیست.
چربی تزریق شده ممکن است توسط بدن جذب شود. در واقع همیشه بخشی از چربی تزریقی، دوباره جذب بافت بدن می‌شود. به همین دلیل ممکن است نیاز باشد این عمل را دو یا سه بار تکرار کنید تا در نهایت به بهترین نتایج برسید.
سینه ها بالا نمی‌روند و بر خلاف پروتز، لیفت پیدا نمی‌کنند. پروتزها معمولا می‌توانند با توجه به فرم و شکلی که دارند، کمی نوک سینه‌ها و فرم آنها را به سمت بالا متمایل کنند در حالی که انتقال چربی فرم سینه‌ها را به سمت بالا نمی‌برد؛ بلکه فقط گردتر و کمی بزرگتر می‌کند.
تزریق چربی به باسن
دکتر نجف بیگی اشاره کرد که به تزریق چربی به باسن، لیفت باسن برزیلی نیز گفته می‌شود. لیفت باسن با تزریق چربی، یک روش زیبایی محبوب است که شامل انتقال چربی از شکم و پهلو به باسن برای ایجاد پری بیشتر، خواهد بود. لیفت باسن برزیلی به دلیل نتایج طبیعی آن قابل توجه است.
این روش شامل مراحل زیر است:
  • این روش معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شود اما در مواردی که حجم کمتری از چربی منتقل می‌شود، ممکن است فقط با بی‌حسی موضعی (داروهای بی‌حس کننده) انجام شود. ممکن است از قبل، درخواست داروی ضد تهوع کنید، مخصوصاً اگر بیهوشی، در شما عوارض بیشتری ایجاد نماید.
    سپس جراح شما از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از سایر نواحی بدن شما مانند پهلوها، شکم و ران استفاده می‌کند. این مرحله شامل ایجاد برش در پوست شکم و پهلو و سپس استفاده از لوله‌ای برای خارج کردن بافت چربی از بدن است.
    بافت چربی که از بدن شما خارج شده است، تصفیه و سانتریفیوژ می‌شود تا آماده تزریق به باسن شما شود.
    جراح شما با تزریق چربی فرآوری شده به نواحی خاصی از باسن، کار خود را به پایان می‌رساند تا ظاهری گردتر و کاملتر ایجاد شود. معمولا سه تا پنج برش کوچک در اطراف باسن برای انتقال چربی ایجاد می‌شود.
    هر دو برش لیپوساکشن و انتقال چربی با بخیه بسته می‌شوند. جای این زخم‌ها به مرور بهبود پیا می‌کند و دیده نمی‌شود.
 
مزایای تزریق چربی به باسن
برخلاف سایر روش‌های جراحی باسن، مانند قرار دادن پروتزهای سیلیکونی، لیفت باسن برزیلی برای ارائه نتایج طبیعی‌تر و همچنین ایجاد گردی بیشتر در پشت شما، بسیار مناسب خواهد بود. همچنین می‌تواند به رفع برخی مشکلات، مانند افتادگی و بی‌شکلی که گاهی با افزایش سن رخ می‌دهد، کمک کند.
همچنین اگر از عدم تعادل شکل باسن که باعث دشواری در پوشیدن لباس می‌شود، ناراحت هستید؛ این روش را در نظر بگیرید.
یکی دیگر از مزایای تزریق چربی به باسن این است که در مقایسه با ایمپلنت‌های سیلیکونی باسن، خطر ابتلا به عفونت بسیار کمتر است.
چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی به باسن هستند؟
قبل از تصمیم به انجام لیفت باسن برزیلی با یک جراح زیبایی، مشورت کنید. ممکن است جراح تشخیص دهد که شما گزینه مناسبی برای این عمل هستید، اگر:
  • به دلیل نوسانات سن یا وزن، شکل طبیعی باسن خود را از دست داده اید
    در لباس خود احساس راحتی نکنید
    ذخیره کافی چربی در شکم و سایر نواحی، برای پیوند چربی داشته باشید
    غیر سیگاری هستند
    دارای وزن سالم هستند
    به طور کلی یک سبک زندگی سالم دارید که شامل ورزش منظم و حفظ وزن است
    هیچ گونه عفونت یا عارضه اخیری که مربوط به جراحی باشد، ندارید
بهترین دکتر برای تزریق چربی
توصیه ما همیشه بهره گیری از دانش و مهارت جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی استو چرا که کاملا صلاحیت انجام انواع جراحی‌های زیبایی بدن، پیکر تراشی، خارج کردن چربی و در نهایت تزریق چربی به بدن را دارد.
باید دقت داشته باشید که بهترین دکتر برای تزریق چربی بهتر است یک دوره فوق تخصصی را پس از دوره جراحی عمومی، پشت سر گذاشته باشد. در این صورت:
  • با بهترین و جدیدترین تکنیک‌های لیپوساکشن و تزریق چربی، شما را به اندام ایده آل برساند.
    عمل خارج کردن و تزریق چربی را با کمترین عوارض و مشکلات برای شما انجام خواهد داد.
    بهترین نتایج را در رسیدن به یک اندام زیبا برای شما به وجود می‌آورد چرا که با توجه به استانداردهای زیبایی شناسی، بهترین پیشنهادها را برای شما دارد.
    قبل از انجام عمل، کاملا شما را معاینه و بررسی می‌کند تا هرگونه ریسک احتمالی عمل را کاهش دهد.
    در جلسات مشاوره، درخواست و انتظارات شما را به سمت خواسته‌های واقعی و قابل انجام سوق خواهد داد تا به یک نتیجه منطقی از عمل تزریق چربی برسید.
کد مطلب: 156195
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *