۰
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۴
مرسی با وزرا بررسی کرد؛

همه‌پرسی قانون اساسی مصر

رئیس جمهور مصر امروز در نشستی با حضور معاون خود و تعدادی از وزرا آمادگی‌های لازم برای برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی را مورد بررسی قرار داد
به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد مرسی» امروز در نشستی با تعدادی از وزرا آمادگی کشور برای برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی و اتخاذ تدابیر لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
در این نشست، «هشام قندیل» نخست‌وزیر، «محمود مکی» معاون مرسی، «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع و تولیدات جنگی، «محمد کامل عمرو» وزیر خارجه، «احمد مکی» وزیر دادگستری، «محمد محسوب» وزیر مشاور در امور پارلمانی، «احمد جمال‌الدین» وزیر کشور، «صلاح عبدالمقصود» وزیر اطلاع‌رسانی و «طه شاهین» دبیرکل کمیته عالی انتخابات حضور داشتند.
هدف از برگزاری این نشست آمادگی ریاست جمهوری برای برگزاری همه‌پرسی در داخل و خارج مصر و مهیا کردن زمینه بهتر برای شرکت شهروندان در همه‌پرسی در فضایی کاملا آزادانه و شایسته مصر انقلابی است.
قرار است همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی جدید روزهای ۸ تا ۱۱ دسامبر (۱۸ تا ۲۱ آذر) در میان اتباع مصری مقیم خارج و در روز ۱۵ دسامبر(۲۵ آذرماه) نیز در داخل مصر برگزار شود.
کد مطلب: 15620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *