۰
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳

بازدید از این استودیو را به تعویق نیندازید

به طور قطع با سریال هری پاتر آشنایی دارید و دنبال کننده ی آن بوده اید و با ماجراهای آن شگفت زده شدید. لوکیشن این سریال جادوئی بسیار جلب توجه کرد و علاقه مندان بسیاری را پیدا نمود. تمام تلاش خود را فیلم سازان این برنامه در پیش گرفتند که بهترین و جذاب ترین صحنه ها را خلق نمایند و همین امر سبب گشت که دکور این مجموعه بسیار به چشم آید. البته در ایران نیز استودیو و هتلهای بی نظیری مانند هتل اسپیناس پالاس  وجود دارد که صاحبان آن نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که طراحی متمایز در کل فضای هتل و رستوران ها و کافه ها پیاده نمایند تا این هتل نیز تبدیل به استودیو باشد که دیدنش را به تعویق نیندازید.
استودیو شگفت انگیز هری پاتر در لندن
چند سال پیش کمپانی برادران وارنر که جزو بزرگ ترین کمپانی های هالیوود می باشد طی خبری این گونه اعلام کرد که قرار است استودیویی را که مجموعه هری پاتر در ان فیلم برداری شد با قیمت 160 میلیون دلار بخرند. این استودیو 80 هکتار است و در هرتفوردشر واقع در جنوب غربی انگلستان می باشد. 
نکته ی جالبی که این استودیو دارد این است که در جنگ جهانی دوم از مراکز مهم تولید هواپیما بوده و در آن به این کار رسیدگی می کردند. این استودیو که اینک محل بازدید بسیاری از علاقه مندان هری پاتر و فیلم های جادویی شده همه روزه بازدید کنندگان بسیاری دارد.طی این مدت بالغ بر صدها هزار نفر از این استودیو و مجموعه بازدید نموده اند. این طرفداران بسیار علاقه دارند که از مدرسه جادوگری، سالن بزرگ غذا خوری، دکورهای شگفت انگیز و لباس های شخصیت های این سریال دیدن نمایند.
در سالن غذا خوری که شاگردان غذا می خوردند میزها و ظروف  به همان شکل است و می توان به دیدن آن ها رفت و حال و هوای آن مدرسه را تجربه نمود. اگر قصد داشتید به دیدن این استودیو بروید باید نصف روز وقت بگذارید و تمام نقاط آن را مورد سیر وسیاحت قرار دهید. البته فراموش نکنید که بازدید از این مجموعه رایگان نیست و برادران وارنر فکر اقتصادی بسیار خوبی داشته اند و اقدام پرسودی را به نفع خود انجام داده اند و با خرید این مجموعه و به عرصه ی نمایش گذاشتن آن توانسته اند سود خوبی به دست آوردند.در این مجموعه می توانید با پشت صحنه ی فیلم جذاب هری پاتر بیشتر آشنا شوید و از نوشیدنی و بستنی کره ای که به شما می دهند و با آن پذیرایی می شوید لذت برید.
مکان های هری پاتری در تهران
مجموعه ی هری پاتر باعث شد در دنیا مکان های زیادی به شکل و شمایل صحنه های آن در آید. از جمله این مکان ها می توان به کتابخانه جندی شاپور در ایران مال اشاره کرد که مساحتی به اندازه ی 3300 مترمربع دارد و معماری تلفیقی ایرانی- اروپایی را برخوردار است. بیش از 50 هزار جلد کتاب با عنوان های مختلف در زمینه های متعدد در ان کتابخانه جای گرفته اند. صندلی های راحت، دکوراسیون و طراحی چوبی و نورپردازی جذاب در این کتابخانه ی بزرگ سه طبقه دست به دست هم دادند تا با دیدنش به یاد کتابخانه ی مدرسه جادوگری هاگوارتز بیفتید و حس کنید در آن مکان حضور پیدا کرده اید.
روستای آغشت به همراه قلعه ی مرموز و شگفت انگیزی که دارد از ناشناس ترین تفرج گاه های اطراف تهران است. تاریخ پیدایش این روستا به قبل از اسلام باز می گردد و تاریخی بیش از هزار سال در این روستا به چشم می خورد.
 قلعه ای که در این روستا است توسط یکی از ساکنان با بهره گیری از ایده های جالب ساخته شده و هیچ دژی ندارد که البته این ملک به دلیل اینکه شخصی می باشد نمی توان وارد آن شد و از داخلش دیدن نمود . این قلعه حدود 10 سال پیش ساخته شد و نمای بسیار شگفت انگیز آن شما را به سریال هری پاتر می برد و حس می کنید در کنار هاگوارتز در حال قدم زدن هستید. البته در کنار این شگفت زدگی ها هتل اسپیناس پالاس هم بسیار دیدنی است دارای کافی شاپ اسکای لانژ درطبقه ۲۱ می باشد که می توانی در دل کوه، وسط ابرها خودت پیدا کنی. بازدید از این هتل و رستوران هایش را از دست ندهید.
کد مطلب: 156240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *