۰
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

تفاوت خرید گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی و بازار آزاد

تفاوت خرید گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی و بازار آزاد
امروزه گاوصندوق از عناصر اصلی امنیت در خانه و محل کار به شمار می رود و همین امر باعث شده تا انتخاب یک گاوصندوق خوب کار بسیار سختی باشد.
ابتدا قبل از ارائه تفاوت خرید گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی در مقایسه با بازار صحبت کنیم لازم میدانیم تا کمی در مورد گاوصندوق های ایران کاوه بیشتر بدانید :

انواع مدل های گاوصندوق ایران کاوه
  • گاوصندوق نسوز


  •  
اصلی ترین نوع گاوصندوق ها که باید به آن توجه نمایید نسوز بودن آن است، این گاوصندوق های مقاوم مدارک و دارایی های شما را از معرض آتش ، امن نگه می دارند.
  • گاوصندوق ضد سرقت
این گاوصندوق ها با سیستم های امنیتی بسیار قوی در برابر دزدهای با تجربه نیز بسیار مقاوم عمل میکنند ولی در برابر این مزیت، مقابل حریق مقاومت زیادی ندارند.
  • گاوصندوق های ترکیبی
ترکیب دو گاوصندوق نسوز و ضدسرقت را گاوصندوق ترکیبی میگویند که هم دربرابر سرقت مقاوت هتسن و هم در برابر آتش ایمنی دارند.
 

 
خب حالا که با انواع گاوصندوق آشنا شدید لازم است بدانید که:
چیزی که یک گاوصندوق را منحصر به فرد می سازد بدنه آن نمی باشد ، بلکه قفل گاوصندوق هست که میتواند مانع ازسرقت شود. یک قفل، قطعه بسیار ارزشمندی از گاوصندوق بشمار میرود که گاوصندوق های اصلی ایران کاوه که شما از نمایندگی گاوصندوق خریداری میکنید بهترین قفل های ایران را دارا میباشند و دارای ضمانت 5 ساله هستند.
انواع قفل های گاوصندوق ایران کاوه اصلی:
  • قفل کلیدی
قفل های کلیدی از ساده ترین و امن ترین قفل های گاوصندوق ایران کاوه بشمار می آید که این نوع قفل ها باعث شده است که گاوصندوق های کلیدی ایران کاوه از ارزانترین نوع گاوصندوق بشمار رود. فقط این نکته را باید بدانید مهمترین مسئله حفاظتی در مورد گاوصندوق با قفل کلیدی، محافظت از کلید گاوصندوق است زیرا در صورتی که گم شود یا سرقت شود دردسر بزرگی برای شما هست و براحتی نمیتوان درب گاوصندوق را گشود.
  • قفل های مکانیکی ترکیبی
قفل های مکانیکی ترکیبی، حاصل اعمال ترکیبات وتغییراتی روی قفل کلیدی گاوصندوق هستند. این قفل های پیچیده با ضریب امنیتی بالاتر، میزان نفوذپذیری کمی نسبت به قفل های کلیدی گاوصندوق ها دارند ولی با اینهمه در مقابل قفل های الکترونیکی، ساده به نظر می رسند. مواظب کلید این قفل هاهم باشید.
  • قفل الکترونیکی گاوصندوق
در این نوع قفل ها رمز گاوصندوق به صورت الکترونیکی ذخیره می شود و برای بازکردن درب گاوصندوق، کافی ست رمز صحیح را از طریق صفحه کلید وارد کنید. درست است که این قفل ها نیازی به کلید ندارند؛ ولی وجود یک کلید اضطراری برای مواقع خاص ضروری ست تا اگر زمانی رمز را فراموش کردید، بتوانید درب گاوصندوق را باز کنید.
انوع قفل های دیجیتالی
از انواع قفل های دیجیتال که میتوان نام برد مدل های کیبوردی و بیومتریک میباشد که در ذیل به توضیح هرکدام از قفل ها میپردازیم:
  1. قفل های بیومتریک
    در قفل های بیومتریک که به عنوان لوازم جانبی محسوب می شود اطلاعات کدهای ژنتیکی خریدار، مثل اثر انگشت و یا چشم، در حافظه قفل گاوصندوق، ذخیره می‌شود و چون الگوی ژنتیکی هر شخص با اشخاص دیگر متفاوت است، این ویژگی منحصر به فرد، به عنوان رمز قفل بیومتریک استفاده می شود.
    قفل کیبوردی
    ساده ترین قفل دیجیتال است که از طریق فشردن اعداد قفل باز میشود که امنیت این نوع گاوصندوق نیز بسیار بالا میباشد.
یک تماس برای خرید ارزان گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی
شما عزیزان میتوانید در تمامی روزهای هفته و ساعات شبانه روز با تماس با فروشگاه مرکزی ایران کاوه نمایندگی پرویزی ، گاوصندوق مورد نیاز خود را از نمایندگی اصلی سفارش دهید و با تخفیف ویژه تحویل بگیرید.
تماس با دفتر مرکزی: ۴۶۸۶۰۱۶۴

تماس با مدیر فروش: ۰۹۱۲۷۶۹۹۶۴۴
تفاوت خرید گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی و بازار آزاد
خرید گاوصندوق بدون داشتن اطلاعات لازم، کاری بسیار با ریسک و هزینه بالا می باشد. در بازار ایران، گاوصندوق های فراوانی حتی با ظاهر سنگین و زمحت و حتی محکم وجود دارد که در کمتر از چند دقیقه توسط سارقان باز خواهند شد و متاسفانه هم میهنان عزیزمان از جزئیات مهم این گاوصندوق ها بی اطلاع هستند و تبعات خرید اشتباه گاوصندوق، خسارت های زیادی با برای مردم به وجود میاورد.
لذا برای خرید گاوصندوق، بهتر است به نمایندگی های اصلی و شناخته شده مثل نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه مراجعه نمایید که تمام جوانب محصول از جمله بدنه محصول و حتی قفل ها  و همچنین کیفیت درب و سیستم رمزنگاری آن زیر نظر اداره استاندارد بوده وکارت ضمانت پنج ساله قفل گاوصندوق ایران کاوه را نیز به همراه دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده لیست کامل محصولات نمایندگی گاوصندوق اینجا کلیک کنید تا به وبسایت مربوطه هدایت شوید.

خرید ارزان گاوصندوق ایران کاوه
گاوصندوق ها با برندهای مختلفی در کشور ما وجود دارد از جمله محصولات گاوصندوق گنج دار و یا گنیجنه و ... که هرکدام مزایا و معایب بخصوص خودشان را دارند ولی از میان تمامی برندها ، برد ایران کاوه از ارزانترین نوع گاوصندوق ها بشمار میرود و طرفداران زیادی در ایران دارد.
نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه افتخار دارد که با فروش انواع گاوصندوق های ایران کاوه به صورت اورجینال، امنیت قابل ملاحظه ای را به منزل یا محل کسب شما بخشیده و همچنین شما را با کمترین قیمت صاحب گاوصندوق حرفه ای کند.
مرکز فروش گاوصندوق ایران کاوه با ارائه بهترین قیمتها همچنین حذف واسطه ها تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش و گارانتی تمامی گاوصندوق ها را برای شما تضمین میکند.
تماس با دفترمرکزی: 02146860164
منبع: اقتصاد آفرین، دفترمرکزی ایران کاوه
کد مطلب: 156739
برچسب ها: گاوصندوق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *