کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملیحه شکیبا، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت، گفت:

تحول در تولید آلیاژهای پلیمری مهندسی

21 مهر 1400 ساعت 16:20

مدیر داخلی شرکت بهسا پلیمر از ساخت اولین دستگاه نیدر نامتقارن در دنیا توسط گروه بهسا پلیمر در این شرکت خبر داد



مدیر داخلی شرکت بهسا پلیمر از ساخت اولین دستگاه نیدر نامتقارن در دنیا توسط گروه بهسا پلیمر در این شرکت خبر داد. 
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ملیحه شکیبا، از مشارکت کنندگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت، گفت: شرکت بهسا پلیمر با هدف ایجاد تحول در تولید آلیاژهای پلیمری مهندسی، مستربچ‌ها، کامپاندها و افزودنی‌هایی که در صنعت پلاستیک استفاده می‌شوند، تاسیس شد. 
به گفته وی نیاز کشور دستیابی به برخی پلیمرهای برتر به لحاظ فرمولاسیون و اختلاط بود که تکنولوژی برتری را می‌طلبید و بر اساس همین نیاز و الهام از آخرین تکنولژی روز دنیا اولین دستگاه نیدر نامتقارن در دنیا توسط گروه بهسا پلیمر طراحی و ساخته شد. 
مدیر داخلی شرکت بهسا پلیمر با بیان اینکه اختراع این تکنولوژی در این شرکت به ثبت رسیده، گفت: بر همین اساس شرکت بهسا پلیمر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان یک شرکت دانش بنیان ثبت شده  و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به درجه فناوری‌های نوین رسیده است. 
وی افزود: به طور کلی این فضای گسترده‌ای در تولید محصولات پلیمری و مواد اولیه در دسترس، این فرصت را به ما می‌دهد که خیلی پویا فعالیت کنیم. فعالان حوزه پلیمر در بخش تزدیق پلاستیک، تولید نایلون و غیره می‌توانند از کمک بهسا پلیمر استفاده کنند. سبد این شرکت به لحاظ گرید، رنگ و افزودنی‌های مواد پلیمری کامل است‌. 
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور بیش از ۱۹۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، آلمان و کشورمان از روز 18 مهرماه آغاز به کار کرده است.
این نمایشگاه تا ۲۱ مهرماه، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان و صنعتگران است.


کد مطلب: 156762

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156762/تحول-تولید-آلیاژهای-پلیمری-مهندسی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir