کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز اجرای نمایش «هفتاد و شش دو صفر»

23 مهر 1400 ساعت 14:39

میزبانی خانه هنرمندان ایران از نمایش «هفتاد و شش دو صفر» به کارگردانی بهمن عباسپور آغاز شد.


میزبانی خانه هنرمندان ایران از نمایش «هفتاد و شش دو صفر» به کارگردانی بهمن عباسپور آغاز شد.

به گزارش  روابط عمومی گروه، اجراهای پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» از ساعت 16:00، روز سه شنبه، 20مهر ماه در گالری پاییز خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد.
«هفتاد و شش دو صفر» به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباس‌پور به مدت 4روز و تا روز جمعه، 23مهر از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به مدت ۴ ساعت بی‌وقفه در جریان است. مخاطبان محدودیتی برای زمان ورود، خروج و تماشای این اجرا نخواهند داشت و بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد و رایگان است.
در اجرای «هفتاد و شش دو صفر» دکتر شهرام گیل‌آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین‌الملل)، سحر نزهت‌سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی) کارگردان را یاری می کنند.
در توضیحات این اثر نمایشی «نقل قولی از «هلن گرمیون» به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است؛ آنجا که می‌گوید: «من همیشه گفت‌وگو های خیالی خلق می‌کنم تا آنچه در ذهنم می‌گذرد را به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند…»
یادآور می شود «هفتاد و شش دو صفر» تا ۲۳ مهر ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا می شود و مخاطبان می تواند رزرو رایگان خود را از طریق سایت تیوال انجام دهند.


کد مطلب: 156782

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156782/آغاز-اجرای-نمایش-هفتاد-شش-دو-صفر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir