کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعای طلب باران بخوانیم

23 مهر 1400 ساعت 17:29

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آب پشت سدهای خوزستان غیر قابل بهره برداری است و باید برای بارش باران در نماز جمعه دعای طلب باران بخوانیم.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آب پشت سدهای خوزستان غیر قابل بهره برداری است و باید برای بارش باران در نماز جمعه دعای طلب باران بخوانیم.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: رسانه‌های دلسوز و گروه‌های جهادی نباید اجازه دهند مسئله اندیکا فراموش شود.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۲۰ روستا در این زلزله از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند از مردم درخواست کرد در حد توان خود به زلزله زدگان اندیکا کمک کنند، چون یک وجه از وقوع اتفاقاتی مانند زلزله آزمون الهی است که نباید بی تفاوت عبور کنیم.
حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به مسئله واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: این اقدام باید با حضور حداکثری مردم ادامه یابد چون تمام بیماری‌های واگیر راهی جز واکسینه شدن ندارند.
امام جمعه اهواز همچنین در خصوص مسئله خشکسالی بیان کرد: از هفته جاری در تمام نمازهای جمعه باید دعای طلب باران بخوانیم و عاجزانه از خداوند طلب باران رحمت الهی کنیم چون آب پشت سدهای استان غیر قابل بهره برداری است.
وی اضافه کرد: در آستانه بارندگی باید به مسئله بالازدگی فاضلاب نیز توجه شود و مسئولان خود را برای لایروبی آماده کنند.
حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: انتصاب و گرایش مدیران استانی باید بر سه اصل تعهد، تخصص و سابقه مفید و مؤثر استوار باشد و شایسته گرایی و پرهیز از قومیت گرایی در انتصاب مدیران اهمیت زیادی دارد.
امام جمعه اهواز در ادامه به انتخابات عراق اشاره کرد و گفت: از آنجا که سرنوشت نظام اسلامی با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای مقاومت پیوند خورده لذا انتخابات عراق برای کشور ما نیز اهمیت دارد.
وی تاکید کرد: بهترین اقدام در نظام اسلامی متحد سازی جریان و گروه‌های مختلف شیعی است تا در کنار یکدیگر به اهداف عالیه دست یابند و امید است نتیجه انتخابات عراق به نفع مردم آن کشور رقم بخورد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان در خصوص مسئله کشور آذربایجان گفت: حسن همجواری از اصول ثابت نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی نیز یک اصل ثابت است.


کد مطلب: 156796

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156796/دعای-طلب-باران-بخوانیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir