کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه افتتاحیه لیگ بیست و یکم

26 مهر 1400 ساعت 19:34

در حالی که فصل جدید لیگ برتر با سه دیدار هم‌زمان آغاز می‌شود، دیدار پدیده و آلومینیوم در مشهد به عنوان افتتاحیه این مسابقات در نظر گرفته شده است.


در حالی که فصل جدید لیگ برتر با سه دیدار هم‌زمان آغاز می‌شود، دیدار پدیده و آلومینیوم در مشهد به عنوان افتتاحیه این مسابقات در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر بیست و یکم فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که پرسپولیس، تیم قهرمان فصل گذشته به علت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌تواند دیدار افتتاحیه فصل جدید را آغاز کند و بازی این‌ تیم با سه روز تاخیر برگزار خواهد شد.
با این حال، سه دیدار به صورت هم‌زمان شروع خواهند شد که با تصمیم مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بازی افتتاحیه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد تا مقدمه‌ای بر ۹ ماه تقابل ۱۶ تیم برای رسیدن به قهرمانی و برای برخی از تیم‌ها، ادامه بقا در لیگ برتر باشد.
این تصمیم به علت میمنت حضور بارگاه امام رضا (ع) در مشهد و قبل از دیدار تیم‌های پدیده و آلومینیوم اتخاذ شده است. از برنامه‌های افتتاحیه لیگ بیست و یکم باید به تلاوت آیاتی از قرآن مجید، دعای خاصه امام رضا (ع) و تقدیر و قدردانی از چند خانواده شهیدان دفاع مقدس و دفاع حرم و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.
از دیگر بازی‌های هم‌زمان هفته نخست لیگ برتر باید به مصاف نساجی - فجرسپاسی و پیکان - نفت مسجدسلیمان اشاره کرد. در آخرین دیدار فردا هم سپاهان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر روز چهارشنبه برگزار می‌شود که استقلال میزبان هوادار است.


کد مطلب: 156908

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156908/برنامه-افتتاحیه-لیگ-بیست-یکم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir