۰
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

تمهیدات پلیس برای نماز جمعه تهران

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اتخاذ تهمیدات ترافیکی و انتظامی برای برگزاری نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اتخاذ تهمیدات ترافیکی و انتظامی برای برگزاری نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه خبر داد.
سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تهمیدات پلیس برای برگزاری نماز جمعه تهران که پس از ۲۰ ماه دوباره در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، گفت:‌ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز جمعه در دستورکار قرار گرفته است و با توجه به اینکه چندین ماه از عدم برگزاری نماز جمعه گذشته است تعداد بیشتری از مأموران پلیس راهور در معابر اطراف محل برگزاری نماز جمعه مستقر خواهند شد تا نسبت به مدیریت ترافیک اقدام کنند.
وی با بیان اینکه روز جمعه و در ساعات برگزاری نماز جمعه، مسیر خیابان انقلاب از میدان انقلاب تا خیابان وصال به طور موقت مسدود خواهد بود، ادامه داد:‌همچنین معابر داخلی اطراف محل برگزاری نماز جمعه نظیر خیابان ادوارد براون، خیابان قدس، بزرگمهر و ... نیز در صورت نیاز موقتا مسدود خواهد بود.
به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات لازم برای جای پارک موتورسیکلت‌ها و خودروها نیز اتخاذ شده و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای جابجایی نمازگزاران فعال خواهد بود. همچنین خطوط سه و چهار مترو در ایستگاه‌های تئاتر شهر و میدان انقلاب نیز در دسترس نمازگزاران قرار دارد.
رازقی اضافه کرد:‌ هماهنگی‌های لازم با ستاد برگزاری نماز جمعه نیز انجام شده و با یاری خدا و حضور مأموران نماز جمعه تهران در نظم ترافیکی خوبی برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 156996
برچسب ها: نمازجمعه تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *