کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای "هفتاد و شش دو صفر" به پایان رسید

29 مهر 1400 ساعت 15:07

«هفتاد و شش دو صفر» یکی از متفاوت‌ترین و طولانی ترین اجراهای روی صحنه بعد از شش اجرای ۴ ساعته و با استقبال فوق العاده‌ی مخاطبان به پایان رسید.


«هفتاد و شش دو صفر» یکی از متفاوت‌ترین و طولانی ترین اجراهای روی صحنه بعد از شش اجرای ۴ ساعته و با استقبال فوق العاده‌ی مخاطبان به پایان رسید.
 
به گزارش روابط عمومی گروه، پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» به کارگردانی بهمن عباسپور که به دلیل تقاضا و استقبال گسترده مخاطبان از این اجرا، به مدت دو شب دیگر تمدید شده بود، شب گذشته پس از شش شب، اجراهای خود را به پایان رساند. پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» که اجراهای خود را از روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه آغاز کرده بود، در این مدت هر شب ۴ ساعت و بدون وقفه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در گالری پائیز خانه هنرمندان ایران اجرا می‌رفت و با استقبال بی‌نظیر علاقه مندان به پرفورمنس همراه بود.
در این پرفورمنس، اجراگر در طول ۴ ساعت اجرا به همراه یک عروسک از جنس اسکلت، بطری آب معدنی، گونی و برگ درخت درون یک آکواریم ۲ در ۱ متری شیشه ای پر از آب قرار می گرفت و تمامی جهان نمایش و کشمکش‌ها در آکواریوم اتفاق می‌افتاد.
موضوعی که این اجرا را بیش از پیش برای مخاطبان جذاب کرده بود، مدت زمان زیر آب بودن اجراگر این نمایش بود که بهمن عباسپور چیزی در حدود یک ساعت و نیم از تایم چهار ساعته ی این اجرا را با نفسگیری های بسیار کنترل شده در زیر آب سپری می‌کرد.
در اجرای «هفتاد و شش دو صفر» دکتر شهرام گیل‌آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین‌الملل)، سحر نزهت‌سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی) کارگردان را یاری می کنند.
در توضیحات این اثر نمایشی «نقل قولی از «هلن گرمیون» به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است؛ آنجا که می‌گوید: «من همیشه گفت‌وگو های خیالی خلق می‌کنم تا آنچه در ذهنم می‌گذرد را به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند»...
یادآور می شود «هفتاد و شش دو صفر» طی شش شب اجرای خود میزبان بیش از ۱۲۰۰ نفر از مخاطبان، هنرمندان و مدیران هنری همچون؛ محمود شالویی مدیرکل حوزه‌ی وزارتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست معاونت هنری، دکتر بهمن نامور مطلق ریاست فرهنگستان هنر، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه‌ی هنرمندان ایران، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، پانته‌آ بهرام، اصغر همت، سیف‌اله صمدیان، بهزاد اژدری، مجید جعفری، رابعه‌زند، کهبد تاراج، حسین عبداللهی، امیر قالیچی، مرتضی شاه‌کرم، محسن سلیمانی، فاطمه کرکه‌آبادی، محمد نصرآبادی و مهمانان بین المللی از کشورهای مختلف بود.


کد مطلب: 156998

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156998/اجرای-هفتاد-شش-دو-صفر-پایان-رسید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir