کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرزند شهیدی که خودسوزی کرده بود درگذشت

29 مهر 1400 ساعت 17:19

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، خبر داد.


مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، خبر داد.
مهرعلی مختاری نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: فرزند شهید برازیده که ۲ روز پیش به دلیل خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود، فوت کرد.
روح الله پرازیده متولد ۱۳۶۲، دارای سه فرزند و فرزند شهید گل محمد پرازیده بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز دار فانی را وداع گفت.
گفتنی است، صبح روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ فرزند شهید برازیده جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. او درخواست اشتغال داشت.
به گفته مسئولان، متوفی در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است. همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند. پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دادند، پس از دو روز، این فرزند شهید، در بیمارستان امام علی شیراز بعلت شدت سوختگی جان سپرد.


کد مطلب: 157002

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/157002/فرزند-شهیدی-خودسوزی-کرده-درگذشت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir