۰
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷

صدرنشینی رئال مادرید با نبوغ وینیسیوس

رئال مادرید با نتیجه ۲ بر یک الچه را شکست داد.
صدرنشینی رئال مادرید با نبوغ وینیسیوس
 
رئال مادرید با نتیجه ۲ بر یک الچه را شکست داد.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید و الچه امروز (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو برگزار شد در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان آنچلوتی به پایان رسید تا رئال مادرید دوباره به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگردد.
وینیسیوس جونیور هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساند. ماریانو دیاز در دقیقه ۲۲ به زیبایی با پاس پشت پا وینیسیوس را در موقعیت گل‌زنی قرار داد و این بازیکن برزیلی قدر توپی که به او رسید را دانست و با ضربه‌ای زمینی به زاویه مخالف، دروازه الچه را باز کرد. بازی در ادامه فیزیکی دنبال شد و در میانه میدان ادامه پیدا کرد. بازی درگیرانه دو تیم کم هزینه هم نبود و در دقیقه ۶۴ گوتی با با تکل خشن و بی‌موردی که روی پای کروس داشت، با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد.
این اخراج باعث شد که تا حدودی رئال مادرید بازی را در اختیار بگیرد و در کمتر از ۱۰ دقیقه وینسیوس جونیور گل دوم شاگردان آنچلوتی را به ثمر رساند. ستاره جوان رئال مادرید در دقیقه ۷۳ به صورت انفرادی به قلب دفاع الچه زد و با ضربه‌ای چیپ دروازه حریف را باز کرد. رئالی‌ها پس از این گل، بازی را دست کم گرفتند و همین موضوع باعث شد که دقایق پایانی سختی را پشت سر بگذارند. اشتباه کاسمیرو در دقیقه ۸۶ باعث شد که میلا در موقعیت تک به تک با کورتوا قرار بگیرد و دروازه رئال مادرید باز شود. اشتباه کاسمیرو و گل الچه باعث شد که رئال مادرید با وجود عملکرد خوب دفاعی‌اش در این دیدار به خصوص میلیتائو نتواند کلین‌شیت کند.
با این نتیجه رئال مادرید با ۲۴ امتیاز موقتا در رده نخست جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت و الچه با ۱۰ امتیاز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داد.
کد مطلب: 157296
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *