کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوین اسپیسی ۳۱ میلیون دلار جریمه شد

2 آذر 1400 ساعت 12:41

با شکایت کمپانی تهیه‌کننده سریال «خانه پوشالی»، «کوین اسپیسی» باید ۳۱ میلیون دلار غرامت به سبب نقض مفاد قرارداد خود پرداخت کند.


با شکایت کمپانی تهیه‌کننده سریال «خانه پوشالی»، «کوین اسپیسی» باید ۳۱ میلیون دلار غرامت به سبب نقض مفاد قرارداد خود پرداخت کند.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، یک قاضی دستور داده «کوین اسپیسی» و کمپانی‌های مرتبط با او حدود ۳۱ میلیون دلار به کمپانی «MRC» سازنده سریال معروف «خانه پوشالی» پرداخت کند؛ چراکه این بازیگر هالیوودی به دلیل رعایت نکردن سیاست‌های اخلاقی این کمپانی در واقع قرارداد خود را نقض کرده است.
پس از مطرح شدن چندین اتهام اخلاقی علیه «کوین اسپیسی» بازیگر اصلی سریال «خانه پوشالی»، کمپانی «MRC» همکاری خو را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال نیز در سال ۲۰۱۷ منصرف شد.
«اسپیسی» و دو کمپانی مرتبط با او «M. Profitt Productions» و «Trigger Street Productions» به دستور دادگاه ملزم به پرداخت ۲۹.۵ میلیون غرامت به علاوه ۱.۲ میلیون دلار هزینه وکیل و ۲۳۵ هزار دلار دیگر هزینه‌ها شده ‌اند.
در سال ۲۰۱۷، «آنتونی رپ» بازیگر فیلم  «پیشتازان فضا» مدعی شد «کوین اسپیسی» در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده، «کوین اسپیسی» بازیگر توانمندی که دو جایزه «اسکار» برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه «تونی» و ۱۲ نامزدی جایزه «امی» را در کارنامه دارد، به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شده که نمی‌تواند کار کند.
پس از آن ۲۰ مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه «اسپیسی» در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت «اسپیسی» از سوی دادگاه بیگناه شناخته شد.
در میان این اتهامات اخلاقی، «اسپیسی» مجبور به کناره‌گیری از بازی در سریال معروف «خانه پوشالی» محصول شبکه نتفلیکس شد و آخرین بار در سال ۲۰۱۸ در فیلم «باشگاه پسران میلیاردر» بازی کرد.
پیش از این اعلام شد «اسپیسی» قرار است در فیلم جدید و ایتالیایی «مردی که خدا کشید» به کارگردانی «فرانکو نرو» بازیگر سرشناس سینمای ایتالیا کارگردانی، پس از چند سال به سینما بازگردد.


کد مطلب: 158043

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/158043/کوین-اسپیسی-۳۱-میلیون-دلار-جریمه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir