۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹

دعوت از گروه‌های موسیقی مجلسی

بنیاد فرهنگی هنری رودکی به گروه‌های موسیقی مجلسی برای اجرای موسیقی فراخوان داد.
دعوت از گروه‌های موسیقی مجلسی
بنیاد فرهنگی هنری رودکی به گروه‌های موسیقی مجلسی برای اجرای موسیقی فراخوان داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، بر اساس فراخوان این بنیاد، به منظور ارتقای فرهنگ شنیداری موسیقی کلاسیک و در راستای حمایت از گروه‌های مجلسی موسیقی کلاسیک و نیز همزمان با افتتاح تالار استاد حسین دهلوی‌ با پیشنهاد و هدایت هنری شورای ارکستر سمفونیک و حمایت این بنیاد، از تمامی گروه‌های سازی یا آوازی کلاسیک (۳ تا ۸ نوازنده یا خواننده) دعوت می‌شود آمادگی خود را برای این دوره‌ اجرایی در تالار دهلوی اعلام کنند.
شورای ارکستر سمفونیک با بررسی سوابق، توان اجرایی و نیز رپرتوار پیشنهادی ارسالی، گروه‌های منتخب را در یک چیدمان اجرایی بر اساس دوره‌های زمانی، ترکیب‌سازی و ... سازمان‌دهی خواهد کرد.
رپرتوار پیشنهادی می‌تواند به شکل کامل به آثار آهنگسازان ایرانی و یا ترکیبی از آهنگسازان ایرانی و غیرایرانی بپردازد.
بر این اساس گروه‌های منتخب از تسهیلات ویژه‌ اجرایی و امکان در اختیار گرفتن سالن برای یک برنامه به صورت رایگان برخوردار خواهند بود. آرشیو و کتابخانه بنیاد می‌تواند آثاری از آهنگسازان ایرانی و خارجی را در اختیار گروه‌های منتخب قرار دهد.
گروه‌های علاقه‌مند می‌توانند تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت بنیاد رودکی در نشانی https://new.bonyadroudaki.com/فراخوان-دعوت-از-گروه-های-موسیقی-مجلسی-ب/  نسبت به تکمیل فرم فراخوان و ارسال مدارک اقدام کنند.
کد مطلب: 158308
برچسب ها: موسیقی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *