۰
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹

آیا چمن مصنوعی را می توان در پشت بام و بر روی ایزوگام نصب کرد؟

چمن مصنوعی یکی از کالاهای لوکسی است که استفاده از آن در این روزها مورد توجه قرار گرفته است. این چمن می تواند در روزهای بسیار سرد و گرم سال سبز و درخشان باقی بماند و این موضوع برای کسانی که به زیبایی محیط اطراف خود اهمیت می دهند، بسیار مهم است. الیاف این محصول از مواد آنتی باکتریال ساخته اند و امکان رشد باکتری ها و آلودگی ها بر روی آن وجود ندارد. در نتیجه، افراد می توانند از چمن مصنوعی روف گاردن و چمن مصنوعی برای بالکن استفاده کنند و حسن سلیقه خود را به رخ بکشند.
آیا می توان این چمن را بر روی ایزوگام نصب کرد؟
یکی از سوالاتی که در زمان خرید این چمن پرسیده می شود در این مورد است که آیا می توان آن را بر روی ایزوگام نصب کرد! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. همچنین، باید بدانید وقتی این چمن بر روی ایزوگام نصب می شود، طول عمر آن را افزایش می دهد. زیرا این چمن مانند یک لایه محافظ عمل می کند و اجازه نمی دهد عوامل خارجی به آن آسیب وارد کنند. استفاده از این محصول سبب می شود هم حس خوبی در فضا تداعی گردد و هم طول عمر ایزوگام ( برای محافظت از ساختمان) افزایش پیدا کند.
آیا آب بر روی چمن به ساختمان آسیب وارد می کند؟
یکی از سوالاتی که در مورد چمن مصنوعی روف گاردن پرسیده می شود در این زمینه است که آیا وجود آب بر روی چمن به ساختمان آسیب وارد می کند. بهتر است بدانید زمانی که قرار است چمن در پشت بام نصب شود، ابتدا شیب موجود در پشت بام برای خروج آب از سطح چمن مصنوعی بررسی می گردد. سپس چمن به گونه ای نصب می شود که آب را از سطح چمن به خارج از ساختمان انتقال دهد و همین امر از آسیب به آسمان جلوگیری می کند.
آیا می توان چمن روف گاردن را آبپاشی کرد؟
بهتر است بدانید آبپاشی چمن مصنوعی در روف گاردن حس چمن طبیعی را تداعی می کند و این موضوع برای کسانی که به زیبایی محیط اطراف خود اهمیت می دهند و تمایل دارند در فضایی خاص چای یا قهوه بنوشند یا دور همی های خانوادگی خود را برگزار کنند مهم است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم آب از سطح چمن خارج می شود و آبپاشی آن آسیبی به ساختمان وارد نمی کند.
آیا می شود در روی چمن در روف گاردن مبلمان گذاشت؟
پس از آنکه چمن مصنوعی روف گاردن نصب می گردد، نوبت به تجهیز فضا می شود. شما می توانید انواع مبلمان و سازه های آلاچیقی را برای این فضا به کار ببرید. اما باید بدانید مبلمان و سازه هایی که در این فضا به کار برده می شوند باید سبک باشند و دقیقا برای استفاده در همچین محیط هایی طراحی شده باشند.
آیا چمن مصنوعی برای بالکن دچار آتش سوزی می شود؟
اغلب کسانی که این چمن را در تراس و یا بالکن نصب می کنند، تمایل دارند باربیکو داشته باشند و همواره این نگرانی وجود دارد که آیا استفاده از این چمن در صورت افتادن تکه های ذغال باعث آتش سوزی می شود. بهتر است بدانید الیاف این چمن هرگز آتش نمی گیرند و در صورت افتادن ته سیگار و یا تکه های ذغال نقطه سوز می شوند. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی این چمن را به کار ببرید و از تراس خاص و ویژه ای را در خانه خود به وجود بیاورید.
آیا با پای برهنه می توان بر روی چمن راه رفت؟
الیاف چمن مصنوعی برای بالکن و روف گاردن بسیار نرم و لطیف هستند و وقتی فرد با پای برهنه بر روی آن راه می رود، حس خوشی را احساس می کند. این الیاف هرگز به پوست پا آسیب وارد نمی کنند و باعث کشیدگی و خراش پوست نمی شوند.
جمع بندی
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد چمن مصنوعی روف گاردن و چمن مصنوعی برای بالکن در اختیار شما قرار دهیم. این چمن در پشت بام با توجه به اصول و استانداردهای روز دنیا نصب می گردد و هیچ دغدغه ای در مورد خروج آب از آن وجود ندارد. الیاف این چمن نرم و لطیف هستند و شما می توانید بدون پوشش بر روی آن راه بروید. همچنین، این چمن هرگز آتش نمی گیرد.
اگر می خواهید برای خرید چمن مصنوعی تزیینی اقدام کنید، می توانید خرید خود را از فروشگاه چمنزار انجام دهید. این شرکت سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد و تا به حال توانسته است پروژه های موفق زیادی را برای مشتریانش انجام دهد.
کد مطلب: 158509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *