۰
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۶

نوشداروی حاجی بابایی

وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از وضعیت دانش آموزان بستری شده عیادت کرد
حیمد رضا حاجی بابایی ظهر جمعه در ابتدای سفر به ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) رفت و ضمن عیادت از مصدومان و دلجویی از خانواده ها، از امداد رسانی به موقع، انتقال سریع و مداوای موثر دانش آموزان پیرانشهری تقدیر کرد.
وی ادامه داد: با تمام توان مسائل مربوط به درمان دانش آموزان را پیگیری می کنیم و تاکنون مسئولان استانی نیز با همتی که به خرج داده اند مسئله را به خوبی مدیریت کرده اند.
حاجی بابایی اضافه کرد: در دیداری که با خانواده های دانش آموزان آسیب دیده داشتم همه آنها از نحوه انتقال و درمان فرزندان خود راضی بودند و ما نیز به خانواده ها اطمینان دادیم که هزینه های تمام مراحل درمان، حتی جراحی پلاستیک آنها را نیز دولت تقبل خواهد کرد.
وزیر آمورش و پرورش در ارتباط با دلایل وقوع این حادثه گفت: بر اساس گزارش های اولیه ای که به دست ما رسیده تمام امکانات استاندارد آتش خاموش کنی از قبیل کپسول آتش نشانی در مدرسه وجود داشته ولی کارشناسان همچنان در حال بررسی این موضوع هستند که با کسب نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.
در این بازدید، استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز وزیر آموزش و پرورش را همراهی می کردند.
در حادثه آتش سوزی که سحرگاه روز چهارشنبه در مدرسه ابتدایی روستای شین آیاد شهرستان مرزی پیرانشهر روی داد ۲۹ نفر زخمی شدند که معلم یکی از کلاس ها و سریدار مدرسه نیز در میان مصدومین هستند.
از این تعداد تا کنون ۱۲ نفر از دانش آموزانی که جراحات آنها شدید بوده به بیمارستان سینای تبریز منتقل و بقیه در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه تحت درمان قرار دارند.
کد مطلب: 15893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *