۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳

یزدانی و گرایی بهترینهای آسیا شدند

عناوین بهترین کشتی‌گیران و مربیان سال ۲۰۲۱ آسیا به ایرانی‌ها رسید.
یزدانی و گرایی بهترینهای آسیا شدند
عناوین بهترین کشتی‌گیران و مربیان سال ۲۰۲۱ آسیا به ایرانی‌ها رسید.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بر اساس خبری که در صفحه رسمی اینستاگرام شورای کشتی آسیا درج شده است، حسن یزدانی با کسب مدال نقره المپیک توکیو، مدال طلای رقابت های جهانی نروژ و مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان بعنوان بهترین آزادکار و محمدرضا گرایی با کسب مدال طلای المپیک توکیو و مدال طلای رقابت های جهانی نروژ بعنوان برترین فرنگی کار قاره کهن در سال ۲۰۲۱ انتخاب شدند، که قرار است جوایز ایشان در مجمع عمومی این شورا که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال آینده در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود به ایشان اهدا شود.
همچنین محمد بنا در کشتی فرنگی و غلامرضا محمدی در کشتی آزاد بعنوان برترین مربیان تیم های آسیایی حاضر در المپیک توکیو انتخاب شدند.
قطعی شدن فاصله ۳ روزه بین مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی
همچنین اتحادیه جهانی کشتی، تاریخ دقیق برگزاری رقابت های جهانی بزرگسالان و مسابقات کشتی بازی های آسیایی هانگژو در سال ۲۰۲۲ را در تقویم خود مشخص کرد.
مسابقات کشتی بزرگسالان جهان طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود و رقابت های کشتی بازی های آسیایی هانگژو چین نیز طی روزهای ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ انجام می شود که طبق برنامه اعلامی این مسابقات در ۶ وزن المپیکی به شرح زیر خواهد بود:
۳۰ شهریورماه: رقابت های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
۳۱ شهریورماه: رقابت های وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و مسابقات زنان در ۴ وزن
اول مهرماه: مسابقات اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و مسابقات زنان در ۲ وزن
۲ مهرماه: مسابقات اوزان ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
وزن کشی مسابقات ساعت ۷ تا ۷:۳۰ انجام و مسابقات مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و مسابقات رده بندی و فینال از ساعت ۱۷ تا ۲۰ همان روز برگزار می شود.
اتحادیه جهانی کشتی هنوز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جهانی  را مشخص نکرده است اما با توجه به اینکه مسابقات بازی های آسیایی با کشتی آزاد آغاز خواهد شد به خاطر بیشتر شدن فاصله زمانی به احتمال زیاد مسابقات جهانی نیز ابتدا با مسابقات کشتی آزاد شروع خواهد شد.
کد مطلب: 159048
برچسب ها: حسن یزدانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *