۰
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳

رئیس جدید سازمان سنجش انتخاب شد

دکتر عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور شد.
رئیس جدید سازمان سنجش انتخاب شد
دکتر عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور شد.
به گزارش روز شنبه  ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر عبدالرسول پورعباس را به عنوان "معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور" منصوب کرد.
در بخشی از حکم انتصاب دکتر محمد علی زلفی گل خطاب به دکتر پور عباس آمده است: با توجه به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در آموزش عالی کشور به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور» منصوب می شوید.
انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی ایفا نمایید.
پورعباس، پیش از این نیز در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ ریاست این سازمان را برعهده داشت. وی که عضو هیات علمی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مرتبه استادی است، ریاست دانشگاه علمی کاربردی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.
پیش از این ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش بود. وی امروز با انتشار نامه‌ای رسمی از ریاست سازمان سنجش آموزش کشور کناره گیری کرد. وی در این نامه علت کناره گیری از ریاست این سازمان را پایان ماموریت خود اعلام کرده است.
وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر ابراهیم خدایی رئیس پیشین سازمان سنجش در زمان تصدی این مسولیت قدردانی کرد.
کد مطلب: 159423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *