۰
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۴

آمریکا اشتباه کرد از برجام خارج شد

یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای تاکید کرد که هر گونه اقدام این رژیم علیه ایران برای خاورمیانه فاجعه بار خواهد بود.
یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای تاکید کرد که هر گونه اقدام این رژیم علیه ایران برای خاورمیانه فاجعه بار خواهد بود.
به گزارش ایسنا، احمد الطیبی یک عضو کنست در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی درباره برخی تهدیدها برای اقدام علیه ایران از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت که در اسرائیل اتفاق نظر برای چنین حمله ای وجود ندارد.
وی اظهار داشت: درخصوص ایده حمله به ایران در اسرائیل اتفاق نظر وجود ندارد. افرادی هستند که با هر گونه اقدام علیه ایران مخالفند و ترجیح می دهند که این کشور به توافق هسته ای ٢٠١٥ پایبند باشد.
الطیبی در ادامه تاکید کرد که اقدام نظامی علیه ایران پیامدهایی فاجعه بار برای منطقه خاورمیانه به همراه خواهد داشت.
وی همچنین گفت که خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران یک اشتباه بزرگ بود و بعید می داند که واشنگتن به ''ماجراجویان اسرائیلی'' اجازه دهد که منطقه را درگیر یک جنگ ویران کننده، کنند.
این عضو عرب کنست در بخش دیگری از این مصاحبه درباره عملکرد نخست وزیر پیشین و کنونی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: تنها افراد تغییر کردند و تغییری در سیاست ها رخ نداده است. بنت و دولت او نیز همچنان به اشغالگری ادامه می دهند، شهرک سازی های غیرقانونی را توسعه می دهند و حمله به مسجدالاقصی افزایش یافته است. در حقیقت هیچ چیز تغییر نکرده است.
کد مطلب: 159621
برچسب ها: برجام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *