۰
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۴

منابع آزمون دستیاری ۱۴۰۱ تغییر نمیکند

به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد تعیین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می کند. معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: منابع آزمون دوره ۴۹ تغییری نمی‌کند.
منابع آزمون دستیاری ۱۴۰۱ تغییر نمیکند
به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد تعیین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: منابع آزمون دوره ۴۹ تغییری نمی‌کند.
به گزارش ایسنا،دکتر باقری فرد با اشاره به آخرین تصمیمات در شورای آموزش پزشکی درباره آزمون دستیاری پزشکی گفت: در نشست شورا مقرر شد با توجه به مشکلات داوطلبان و شلوغی های اسفند ماه، از دوره ۴۹ ازمون اردیبهشت ماه برگزار شود.
وی درباره قدیمی بودن برخی منابع آزمون دستیاری پزشکی و رای دیوان عدالت اداری در خصوص تغییر این منابع گفت: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر ۲ تا ۵ سال یکبار باید تغییر کند، رای به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و رفع نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره ۴۹ تغییری نمی‌کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد تعیین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می کند.
کد مطلب: 160026
برچسب ها: آزمون دستیاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *