۱
۰
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از 130 شهرستان کشور

در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان های تهران، فارس و اصفهان، بیشترین خریداران را دارا بودند و به طور کل متقاضیان از 30 استان کشور و 130 شهرستان موفق به ثبت نام شدند
خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از 130 شهرستان کشور

 
در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان های تهران، فارس و اصفهان، بیشترین خریداران را دارا بودند و به طور کل متقاضیان از 30 استان کشور و 130 شهرستان موفق به ثبت نام شدند.
جدیدترین مرحله فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در بیست و ششم دی ماه به گونه ای انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود و در یک ساعت و ده دقیقه تمام ظرفیت عرضه شده برای این دو محصول به اتمام رسید. آمار افراد متقاضی نشان دهنده آن است که 165 هزار و ششصد و نود و پنج نفر جهت ثبت نام به وبسایت فروش شرکت بهمن موتور مراجعه کردند. بهمن موتور با عرضه دیگنیتی با قیمت 795 میلیون و فیدلیتی مدل 5 نفره با قیمت 735 و 7 نفره با قیمت 747 میلیون با قیمت منطقی در کنار کیفیت بالا، عمده دلیل اصلی این حجم از تقاضا بود.
گفتنی است فروش فیدلیتی و دیگنیتی از طریق وبسایت ایرانی کار که وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.
در این طرح فروش با بررسی متقاضیان، افراد از 30 استان کشور و 130 شهرستان موفق به ثبت نام شدند که پراکنش فروش محصول در کشور با جمعیت استان ها تطابق نسبی دارد؛ 26 درصد از تهران، 11.2 درصد از فارس، 9 درصد از اصفهان و 53.8 درصد از سایر استان ها ثبت نام کردند و سرانجام فرآیند ثبت نام در ساعت 11:10 دقیقه به پایان رسید.
لازم به ذکر است تحویل خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی در این مرحله فروش 30 روز کاری اعلام شده است.
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 160200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
دروغ که شاخ و دم نداره
از قبل یک سری لینک در اختیار دوستانشون قرار داده بودن و انها هم ثبت نام کردن
مابقی هم سر کار بودن