۰
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴

خداحافظی سپاهان با جام حذفی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر دوشنبه در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان میزبان سپاهان اصفهان بود که این تیم را با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی شکست داد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر دوشنبه در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان میزبان سپاهان اصفهان بود که این تیم را با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی شکست داد.
به گزارش ایرنا، شاگردان رسول خطیبی در حالی مقابل حریف اصفهانی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک صف‌آرایی کردند که در دیدار اخیرشان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر به دلیل اشتباهات داوری با نتیجه تساوی بدون گل این تیم را متوقف کرده بودند و با انگیزه‌ای مضاعف برای شکست این تیم وارد میدان شدند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ابتدای بازی تاکتیک رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد اما در دقیقه دوم بازی روی یک غافلگیری، فرشاد احمد زاده موفق شد اولین گل بازی را برای سپاهان برساند.
شاگردان خطیبی بعد از دریافت این گل نه تنها روحیه خود را از دست ندادند بلکه حملات گسترده‌ای را از جناحین روی خط ۱۸ حریف طراحی کردند تا اینکه در دقیقه ۳۷ مسابقه میلاد فخرالدینی موفق شد گل تساوی این بازی را برای آلومینیوم اراک به ثمر برساند.
بازیکنان آلومینیوم اراک بعد از به ثمر رساندن گل تساوی با روحیه‌ای مضاعف بازی رو به جلو و تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند اما با وجود حملات گسترده این تیم روی دروازه حریف، نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
هر ۲ تیم در نیمه دوم بازی نیز فرصت‌های بسیاری داشتند اما موفق به گلزنی نشدند و این بازی در ۹۰ دقیقه با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید و از آنجا که این مسابقه باید یک برنده داشته باشد؛ بازیکنان در ۲ نیمه ۱۵ دقیقه‌ای وقت اضافه نیز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند اما نتوانستند توپی از خط دروازه‌ها عبور دهند و در نهایت این مسابقه با همان نتیجه مساوی به پایان رسید و برای معرفی تیم برنده راهی ضیافت پنالتی‌ها شدند.
گئورگی گورستانی اولین ضربه پنالتی را برای سپاهان اصفهان و میثم مجیدی اولین ضربه پنالتی را برای آلومینیوم به گل تبدیل کردند.
حسین پور حمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم دومین ضربه پنالتی سپاهان که توسط حسین شهباززاده زده شد را به زیبایی مهار کرد اما محمد امیدی فرد پنالتی خود را برای آلومینیوم اراک تبدیل به گل کرد تا تیم خود را در ضربات پنالتی از حریف جلو بیندازد.
سومین ضربه پنالتی سپاهان را دانیال اسماعیلی فر به هوا زد و مصطفی احمدی پنالتی سوم آلومینیوم را زد که با واکنش صدقی مهار شد.
محمدرضا خلعتبری و نیما درودی چهارمین ضربه پنالتی را برای سپاهان و آلومینیوم را به گل تبدیل کردند و پنالتی پنجم سپاهان را امید نور افکن به گل تبدیل کرد اما حجت صدقی دروازه بان سپاهان موفق شد پنالتی میلاد شیخ فخرالدینی را به بیرون بزند تا در پنج پنالتی قانونی هر ۲ تیم مساوی شوند.
در نهایت کار به پنالتی ششم رسید سروش رفیعی برای سپاهان ضربه خود را به تیرک عمودی دروازه زد اما امید سینک پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کند.
کد مطلب: 160233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *