۰
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳

ثبت رکورد تاریخی مصرف روزانه گاز در کشور

وزیر نفت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر از ثبت رکورد تاریخی مصرف روزانه ۶۹۲ میلیون مترمکعب گاز خبر داد.
ثبت رکورد تاریخی مصرف روزانه گاز در کشور
وزیر نفت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر از ثبت رکورد تاریخی مصرف روزانه ۶۹۲ میلیون مترمکعب گاز خبر داد.
به گزارش ایسنا، جواد اوجی امروز  در تازه‌ترین مطلب در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد تاریخی مصرف ۶۹۲ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ثبت شد. اگرچه با لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان صنعت نفت شبکه گاز پایدار است، ولی استمرار این شرایط مستلزم همکاری هموطنان عزیز و مدیریت مصرف است.»
وزیر نفت روز جمعه در گفت‌وگویی تلویزیونی نیز اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه افت فشار و قطعی گاز نداشته‌ایم، با این حال او از مردم خواسته که خادمان خود در وزارت نفت را برای مدیریت توزیع گاز یاری کنند. با پوشیدن لباس گرم و خاموش کردن وسایل گرمایشی هنگام خروج از منزل و محل کار، می‌توان مصرف گاز را مدیریت کرد، کاهش دما در روزهای آینده در سراسر کشور ادامه دارد، بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا یک هفته تا ۱۰ روز آینده را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
وی درباره طرح رایگان اصلاح موتورخانه‌ها در کشور توضیح داد: اصلاح موتورخانه‌های مجتمع‌های خانگی تا امروز جدی دنبال شده است و بیش از ۱۷ هزار مجتمع خانگی در سرتاسر کشور اصلاح موتورخانه‌ها را اجرا کرده‌اند و دیگران هم می‌توانند با ثبت‌نام در سایت شرکت ملی گاز اقدام کنند. پس از ثبت‌نام، متقاضیان از سوی مجریان طرح شناسایی می‌شوند و پس از تأیید فنی کارشناسان شرکت ملی گاز، تنظیم مشعل، عایق‌بندی لوله‌ها و نصب رسوب‌گیر با هزینه شرکت ملی گاز انجام و اصلاح موتورخانه اجرا می‌شود.
کد مطلب: 160466
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *