۰
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹

خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از 31 استان کشور

در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان های تهران، فارس و خراسان رضوی، بیشترین خریداران را دارا بودند و به طور کل متقاضیان از 31 استان کشور و 170شهرستان موفق به ثبت نام شدند
خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از 31 استان کشور

 
در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان های تهران، فارس و خراسان رضوی، بیشترین خریداران را دارا بودند و به طور کل متقاضیان از 31 استان کشور و 170شهرستان موفق به ثبت نام شدند.
جدیدترین مرحله فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در 12 بهمن ماه به گونه ای انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود و در دو ساعت و 54 دقیقه تمام ظرفیت عرضه شده برای این دو محصول به اتمام رسید.
شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازی سند زودتر از موعد سررسید می باشد.
گفتنی است فروش فیدلیتی و دیگنیتی از طریق وبسایت ایرانی کار که وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.
در این طرح فروش با بررسی متقاضیان، افراد از 31 استان کشور و 170 شهرستان موفق به ثبت نام شدند که پراکنش فروش محصول در کشور با جمعیت استان ها تطابق نسبی دارد؛ 22.6 درصد از تهران، 11.4 درصد از فارس، 7.2 درصد از خراسان رضوی و 58.5 درصد از سایر استان ها ثبت نام کردند و فروش از ساعت 10 صبح به صورت آنلاین آغاز و در ساعت 12:54 دقیقه به پایان رسید.


 
 
 
کد مطلب: 160813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *