۰
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳

جزئیات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

کارت شرکت در آزمون عالی کارشناسان رسمی دادگستری از روز سه شنبه ۲۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
جزئیات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری
کارت شرکت در آزمون عالی کارشناسان رسمی دادگستری از روز سه شنبه ۲۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
به گزارش ایسنا، آزمون شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در صبح روز جمعه ۲۹ بهمن ماه جاری در ۳۰ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود. 
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت ۸:۰۰ صبح) بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با متقاضیانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد. 
مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی، به همراه داشتن هر گونه وسایل الکترونیکی و ارتباطی حتی به صورت خاموش (از قبیل پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی سیم و ..)، جزوه، کتاب، هر گونه نُت و یادداشت و نظایر آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می شود و با متقاضیان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد ، براساس آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود داوطلبان موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده-های خود، آن را رعایت کنند:
۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان زمان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
۸- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
۹- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
۱۰- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
۱۱- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
۱۲- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
۱۳- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org/ ، یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.                   
کد مطلب: 161120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *