کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۵ روش تضمینی جذب فالوور واقعی رایگان که افشا شد

7 ارديبهشت 1401 ساعت 11:16


 امروزه روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که بتوانیم فالوور های واقعی خودمان را به‌ صورت رایگان افزایش دهیم، ولی هیچ کدام از این روش‌ هایی که در این مقاله می‌‌‌ خواهیم به شما بگوییم به این وازگی و با این تخصص گفته نشده‌ است و روش‌ هایی خواهیم گفت که شما بتوانید به‌صورت رایگان به جذب فالوور واقعی برسید.
 وقتی ما می‌ خواهیم روش‌ های جذب فالوور واقعی رایگان را به شما بگوییم و از طریق‌ های مختلفی بتوانید فالوور های پیج خود را افزایش دهید که مستلزم گذاشتن وقت و هزینه‌ های بسیار کمی است، ولی از ما سوال هایی می‌ شود که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن چگونه می‌ توانیم فالوور های واقعی پیج خود را افزایش دهیم؟باید بگویم که یکسری سایت‌ هایی وجود دارند مثل سایت پارس فالوور که می‌ توانید با خیال راحت خرید فالوور واقعی از پارس فالوور انجام دهید تا فالوور های واقعی شما افزایش پیدا کند و در ادامه همراه ما باشید تا روش‌ های عملی و تضمینی فالوور واقعی و به‌ صورت رایگان را به شما آموزش دهیم.

 تعامل پیج خود را افزایش دهید
 هر کسی که در اینستاگرام بخواهد کسب‌ و کاری را شروع کند یا یک پیچ برای بلاگ بزند باید با مخاطبان خودش تعامل کند و تعامل پیجش بالا باشند، بالا بودن تعامل پیج بستگی به یکسری موارد دارد که در ادامه به آن‌ ها می‌ پردازیم و در حال حاضر می‌ خواهم درباره اهمیت بالابردن تعامل پیج با شما صحبت کنم.
 وقتی پیج شما تعامل بالایی دارد و پست‌ هایی که تولید می‌کنید و چه استوری چه پست‌ هایی که به‌ صورت ویدئویی یا عکس هستند بیشتر به مخاطبان خود نمایش داده می‌ شوند و حتی باعث می‌ شود که پست‌ های شما به اکسپلور اینستاگرام نیز ارسال شود،تعامل پیج یکی از مهم‌ ترین فاکتورها برای جذب فالوور واقعی است که روش‌ های آن را در ادامه به شما می‌گوییم.
 تعامل کردن با پیج اینستاگرام شما به چند بخش تقسیم می‌شود یکسری که شما می‌ توانید با انجام دادن آن‌ ها تعامل پیج خود را افزایش دهید و یک سری از موارد که بستگی به فالوور های شما دارند.
 ما اول مواردی که به شما ارتباط دارد را می‌گوییم که باید آن‌ ها را انجام دهید و بعد به سراغ مواردی می‌ رویم که دست شما نیست و باید فالوور های شما آن کارها را انجام دهند تا تعامل پیج شما افزایش یابد.
 در مقاله پنج روش تضمینی جذب فالوور واقعی رایگان که افشا شده می‌ خواهیم روش‌ هایی به شما بگوییم که تا به‌ حال جایی گفته نشده یا با این دقت و ذکاوت عملیاتی نشده‌ است. در ادامه همراه ما باشید که می‌ خواهیم درباره جذب فالوور به‌ صورت تخصصی‌ تر با شما صحبت کنیم تا نتیجه بهتری بگیرید.
 موارد مهم که شما برای افزایش تعامل باید انجام دهید
 یکی از مهم‌ ترین موارد که وقتی شما پستی را انتشار می‌ دهید، در ساعات اولیه باید مواردی را برای افزایش تعامل آن پست انجام دهیم، مثلاً وقتی پست را انتشار می‌دهید در استوری می‌توانید از کاربرهای خود درخواست کنید که با این پست تعامل کنند و لایک و کامنت بگذارند یا آن را ذخیره کنند یا برای دوستان خود ارسال کنند. یا در کپشن پست ذکر کنید که از ما حمایت کنین این پست رو لایک کنید کامنت بگذارید یا یک سوالی را در کپشن بپرسید که بخوان در کامنت‌ ها جواب را بدهند یا در خود پست هر محتوا پست می‌توانید یکسری سوال‌هایی بپرسید که بتونن جواب بدن و شما را لایک کنند یا برای دوستان خود ارسال کنند که این باعث افزایش تعامل می‌شود که این موارد دست شماست و می‌ توانید با انجام دادن این کارها کوچک تعامل پیج خود را افزایش دهید.
تعداد کامنت مهم است؟
بله  داشتن کامنت زیاد در زیر پست های شما بسیار مهم  است و باید کار هایی انجام دهید که پست های شما کامنت زیادی بگیرند و تعامل پیج و پست شما افزایش پیدا کند.
روش های دیگری نیز وجود دارد که شما میتوانبد از آنها استفاده کنید مثل خرید کامنت که از سایت های معتبر در همین زمینه میتوانید خرید کند مثل خرید کامنت از پارس فالوور خرید کامنت اینستاگرام که به راحتی میتوانید افزایش دهید  و تعامل پیج خود را افزایش دهید تا پست شما یه اکسپلود ارسال شود.
 
موارد بسیار مهم که فالوور های شما برای افزایش تعامل باید انجام دهند
 یک سری از مواردی که در بالا به شما گفتیم می‌توان تعامل پیج شما را افزایش بده ولی یک سری موارد اصلا دست ما نیست و خود کاربرا باید یا فالوور های شما باید آن را انجام دهند.ولی به‌ صورت غیرمستقیم روی این مثلاً می‌ شود کار کرد تا ترغیب شوند و با پست ما بیشتر تعامل کنن در ادامه همراه ما باشید.
 یکی از دلایل بسیار مهم که فالوور های شما ترغیب می‌ شوند تا پست‌ های شما را لایک و کامنت و سیو و به اشتراک بگذارند کیفیت محتوای شماست و هدف مند بودن آن، وقتی شما یک محتوایی را تولید می‌ کنید که نیاز کاربر شما را رفع می‌ کند و این یک محتوای خوب به‌ نظر می‌ رسد و باعث افزایش تعامل پست شما و پیج شما می‌شود. شما در این امر فقط تنها کاری که باید انجام دهید به‌ صورت غیرمستقیم تولید محتوای باکیفیت و هدفمند که نیاز کاربران بتونه رفع کنه.
 افزایش فالوور فعال
 یکی از مهم‌ ترین دغدغه دغدغه‌ های ادمین های پیج های اینستاگرام افزایش فالوور فعال و هدفمند پیج های اینستاگرام خود است، و یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که هر کسی که پیج اینستاگرام دارد می‌ خواهد و به آن دست پیدا کند و فالوور های زیادی داشته باشد ما در ادامه راهکار های بسیار مناسبی برای جذب فالوور فعال به شما می‌ دهیم.
 چند مثال خوب و چند روش خوب در بالا برای افزایش تعامل پست‌ های شما به شما آموزش دادیم و با استفاده آن‌ ها می‌توانید جذب فالوور فعال خوبی داشته باشید. ولی یکی از مواردی که بسیار مهم است استفاده مناسب از هشتگ ها در زیر پست‌ های اینستاگرامی شماست وقتی شما یک پستی می‌ گذارید باید حتما هشتگ مناسب و هدفمند همان پست را بگذرید و از گذاشتن زیاد هشتگ اجتناب کنید، هشتگ ها باعث می‌ شوند پست‌ های شما و افراد کاملاً هدفمند و افرادی که به این حوزه کاری شما و حوزه پیج شما علاقه دارند نشان داده شود و این باعث افزایش فالوور هدفمند شما می‌ شود.
 داشتن یک پیج حرفه‌ای
 هر کسی که در اینستاگرام می‌ خواهد فعالیت داشته باشد باید یک پیج حرفه‌ای داشته باشد، معیارهای یک پیج حرفه‌ای این است که یک بیوی بسیار مناسب و در راستای موضوع پیچ باشد یک معرفی کوتاه در بیو یک عکس پروفایل مناسب معمولاً هدفمند و هم موضوع با پیچ باشد و استفاده از رنگ‌ های مناسب در آن و ساختار پست مناسبی داشته باشد و از کاور های بسیار مناسبی استفاده کند و محتوایی که تولید می‌ کند کاملاً با موضوع پیچ برابری کند یا بسیار نزدیک باشد. هرچند داشتن یک آیدی مناسب نیز که نه زیاد کوچک یا بزرگ باشد تاثیر بسزایی دارد.
روش استفاده از محتوای مختلف در پیج اینستاگرام
 شاید افراد مختلفی به شما گفته باشند یا جاهای مختلفی خوانده باشید که نباید فقط از یک محتوا در پیج اینستاگرام خود استفاده کند و از محتوای عکس نوشته تصاویر فیلم‌ها آیجی تیوی یا استوری به‌ صورت مختلف استفاده کنید.ولی ما می‌ خواهیم امروز یک معیار کلی درباره این مسئله به شما بگوییم که آیا شما چه تعداد باید استوری بگذارید یا چه تعدادی و عکس یا فیلم یا آیجی تیوی یا حتی ریلز در پیج اینستاگرامی خود منتشر کنید تا به بهترین بازدهی و جذب فالوور فعال برسید. استفاده از محتوای مختلف مثل ویدئوها عکس‌ ها و یا استوری خیلی مهم است، و شما نباید فقط از یک مدل محتوا استفاده کنید، ولی بعضی از افراد می‌ گویند که بازدهی ما مثلاً در پست‌ عکس یا به‌ صورت ویدئو است یا در استوری ها بازدهی بیشتری دارند، شما محدودیتی در استوری گذاشتن ندارید اگر استوری های شما محتوایی مناسبی داشته باشد و می‌توانید هرچقدر که نیاز است و می‌ بینید که بازخورد مطلوبی دارد استوری بگذارید.
 ولی در گذاشتن پست شما نمی‌ توانید هر پستی بگذارید یا شاید هر روز چندین پست بتوانیم بگذارید حالا بسته به آن موضوعی پیچ شما دارد البته دارد ولی شما می‌ توانید یک کاری را انجام دهید، وقتی در یک مدل و فرمت محتوایی مثلاً ویدئو شما بازدهی بیشتری دارید نسبت‌ به فرمت‌ های دیگر مثل عکس یا ریلز یا آی جی تی‌وی می‌ توانید ویدئویی بیشتری منتشر کنید که بازدهی پیج شما افزایش پیدا کنه این بهترین حالت ممکن است که شما بتوانید بازدهی گذاشتن پست‌ های خود را افزایش دهید. انتخاب زمان درست برای گذاشتن استوری و پست‌ها.
 وقتی ما یک پستی را در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کنیم باید به فالوور های ما نمایش داده شود و ما باید بهترین زمان را برای انتشار پست یا استوری خود انتخاب کنیم تا به بیشترین فالوور ما ارجاع داده شود و به آن‌ ها نمایش داده شود، این یکی از مهم‌ ترین استراتژی‌ ها و نکاتی است که بعد از تولید محتوا و در موقع انتشار محتوا و پست یا استوری مورد نیاز است که در ادامه به شما کامل این بحث را توضیح می‌ دهیم.
 شما می‌توانید به‌ راحتی بهترین ساعتی که می‌ توانید پست یا استوری خود را منتشر کنید را بفهمید شما، می‌ توانید به پست‌ های قبلی خود مراجعه کنید و زمان دقیق آن‌ ها را انتشار داده‌اید را بررسی کنید یا چند پست جدید بگذارید دفعات های مختلف ببینید که در چه ساعتی بازدید بیشتری به آن پست خورده و توجه داشته باشید که پست‌ ها باید هم موضوع یا نزدیک به‌ هم باشند تا این موضوع بهتر بتوانیم بفهمیم و اگر به هر پستی که در ساعت معینی بازدهی بیشتری داشته تعامل بیشتری داشته و بهتر جواب داده‌است می‌توانید پست‌های خود را در همون ساعت یا در همون حول‌وحوش منتشر کنید.
 


کد مطلب: 163040

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/163040/۵-روش-تضمینی-جذب-فالوور-واقعی-رایگان-افشا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir