۰
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲

مشکلی در تولید کالاهای اساسی وجود ندارد

جلسه ستاد تنظیم بازار پیش از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
مشکلی در تولید کالاهای اساسی وجود ندارد
جلسه ستاد تنظیم بازار پیش از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه که وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و  دارایی، دادگستری، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان برنامه و بودجه ، سخنگوی دولت ، دادستان عمومی و انقلاب تهران و استاندار تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت بازار در استان های مختلف کشور ارائه و برخی مسائل پیش روی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه تامین و تولید کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم مرغ و روغن وجود ندارد، از اهتمام جدی این دستگاه اجرایی برای ادامه توزیع گسترده این اقلام و تسریع در رفع برخی مشکلات در این حوزه در سراسر کشور خبر داد. 
در این جلسه همچنین بر لزوم پاسخ به شبهات و سوالات مردم درباره ابعاد طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکید شد و مقرر گردید تمهیدات لازم برای اقناع و آگاه سازی جامعه با جدیت بیشتر در دستور کار دستگاه های اجرایی مربوطه قرار گیرد. 
ارائه گزارش هایی درخصوص برخورد با گرانفروشی و احتکار در بازار از جمله دیگر موضوعات این جلسه بود که بر اساس آن و با تاکید معاون اول رئیس جمهور مقرر شد تا برخوردهای قضایی و انتظامی با متخلفان و اخلال گران در بازار کالاهای اساسی و سایر کالاها و خدمات به بهانه اجرای این طرح با شدت و سرعت ادامه یابد.
در همین رابطه وزیر دادگستری گزارشی از رسیدگی به پرونده تخلف یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی ارائه کرد و گفت: مدیران این مجموعه متعهد شدند مبالغ دریافت شده اضافی را به مسافران عودت دهند.
گفتنی است در راستای افزایش هماهنگی ها و تسریع در حل مسائل جاری طرح توزیع عادلانه یارانه ها، جلسات ستاد تنظیم بازار روزانه با حضور تمامی اعضا و به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.
کد مطلب: 163567
برچسب ها: کالاهای اساسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *