کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو؛

گروه بهمن چهار محصول جدید خود را معرفی کرد

27 ارديبهشت 1401 ساعت 14:02

گروه بهمن از چهار محصول دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، FAW550 و اتوبوس City12 در چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب رونمایی کرد.


گروه بهمن از چهار محصول دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، FAW550 و اتوبوس City12 در چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب رونمایی کرد.
 بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه معرفی از جدیدترین محصولات این شرکت گفت: اگر بخش خصوصی اراده کند و حمایت بشود هم در بحث ایجاد اشتغال و هم در تنوع محصول می‌تواند بهترین پاسخگویی را به نیازهای مشتریان داشته باشد. 
وی در خصوص برنامه این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود گفت: یکی از کارهای خوبی که از سال گذشته کلید خورد، طراحی واحد مرکز خشنودی و رضایت مشتریان است. 
وی افزود: به دنبال عملیاتی کردن احترام به مشتری و ایجاد رضایتمندی هستیم. تعریف جدیدی از کرامت مشتری در بازار خودرو ایجاد کرده‌ایم. اصلا قرار نیست در این نقطه متوقف شویم. 
مدیرعامل بهمن در پاسخ به سوالی درباره طرح اخیر وزارت صمت گفت: تاکنون خود ما برنامه فروش محصولاتمان را انجام می‌دادیم. ما معتقد به قرعه کشی نیستیم چون قرعه کشی مشکلی را حل نمی‌کند و تنها دغدغه‌ها را جابجا می‌کند‌ امیدوارم این سیستم موفق باشد. ما مخالفتی برای نظارت نداریم اما اینکه جایگاه عوض بشود را قبول نداریم. 
وی افزود: بخش خصوصی انتظار دارد بتواند محصولاتش را مطابق برنامه‌های خود بفروشد. ما محصولات را بر اساس قانون قیمت گذاری می‌کنیم. تفاوت قیمت کارخانه و بازار از ناحیه ما نیست. تلاش ما این است تولید را بالا ببریم. 
علیمرادلو با تاکید بر اینکه بناست این طرح موقت باشد، گفت: امیدوارم این سیستم موقت باشد و طبق دستور رئیس جمهور، قرعه‌کشی حذف شود. ما بر اساس فرمان  رییس جمهور برنامه ریزی کرده‌ایم.
وی در پاسخ به سوالی درباره عرضه قطره چکانی گفت: ما انباری نداریم. بخش خصوصی نمی‌تواند تولیدات خود را انبار کند چون به سرمایه در گردش نیاز دارد. ما تنها شرکتی هستیم که تعهدات معوق نداریم. حتی در زمان تحریم نیز به تمامی معوقات پاسخ دادیم. 
مدیر عامل بهمن در پاسخ به سوالی درباره احتمال الزام فروش خودروهای تجاری از طریق قرعه‌کشی گفت: در خودروهای تجاری قرعه کشی امکان پذیر نیست. عمده فروش خودروهای تجاری بی.تو.بی هستند. 
علیمرادلو در خصوص مساله خصوصی سازی شرکت‌های بزرگ گفت: بحث خصوصی سازی غلط است. آن‌ شرکت‌ها عمده سهامش برای بخش خصوصی است. دولت تنها تصدی دارد. دولت باید بخش اقتصادی امور را پیگیری کند.
وی افزود: مشکلات این شرکت قطعا قابل حل است. یادمان نرود صنعت خودرو حدود ۳درصد تولید ناخالص ملی است. با آن جفا نکنیم که اگر صدمه ببیند خیلی بد خواهد شد. در ده سال گذشته خودرو تنها صنعتی بوده است که رشد داشته است. 
مدیر عامل بهمن در پاسخ به سوالی درباره مجوز واردات خودرو گفت: توقف واردات، با تصمیم صنعت خودرو نبود، بلکه به دلیل کمبود منابع ارزی بود. هرگز به عنوان خودروساز مخالف واردات نبوده‌ایم. اگر واردات نیاز مشتریان ما باشد تمام قابلیت هایمان را بکار خواهیم بست تا در این بازار وارد شویم. ما شبکه درجه یکی داریم که هرکس بخواهد به ما برسد چند سالی طول می‌کشد.


کد مطلب: 163638

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/163638/گروه-بهمن-چهار-محصول-جدید-خود-معرفی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir