۰
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۵
نمایندگان ملت در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران:

گام موثر گروه بهمن در حوزه تولید خودروهای تجاری

سید جواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه خودروسازی گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: محصولات تولیدی گروه بهمن نشان از این دارد که در صنعت خودرو کار رو به جلو است و صنعت و علم به نوعی با یکدیگر گره خورده اند
گام موثر گروه بهمن در حوزه تولید خودروهای تجاری
سید جواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه خودروسازی گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: محصولات تولیدی گروه بهمن نشان از این دارد که در صنعت خودرو کار رو به جلو است و صنعت و علم به نوعی با یکدیگر گره خورده اند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،حسینی کیا به حمایت مجلس از تولیدکنندگان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: معافیت های مالیاتی که برای حوزه دانش بنیان ها در نظر گرفته شده است، مهمترین حمایت نمایندگان ملت از تولید کنندگان توانمند است.
 
محصولات تجاری گروه بهمن می تواند به ناوگان حمل و نقل کشور افزوده شود
 
همچنین عادل نجف زاده نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران با بیان اینکه گروه بهمن نقش موثری در تولید خودروهای سواری بویژه خودروهای تجاری ایفا کرده کرده است، گفت: علی رغم مزیت های قدرتمند کشور در حوزه ترابری اما سهم صنعت حمل و نقل بین الملل در تولید ناخالص ملی حدود ۷ درصد است که باید ناوگان حمل و نقل کشور را ارتقا دهیم.
وی نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور را جز راهبردهای مهم در کشور بر شمرد و بیان داشت: گروه بهمن به تازگی در بحث خودروهای تجاری نظیر کشنده امپاور محصولات خوبی را تولید کرده است که می تواند به ناوگان حمل و نقل کشور افزوده شود.
عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدگاه و تاکید نمایندگان بر مزیت رقابتی است؛ خاطرنشان کرد: از خودروسازان که بر استانداردسازی تمرکز و در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی محصولات خوبی تولید می کنند حمایت خواهیم کرد.
گفتنی است؛ گروه بهمن از چهار محصول فیدلیتی پرستیژ، ریسپکت، FAW550 و اتوبوس City12 در چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب رونمایی کرد.
 
گروه بهمن تنها تولید کننده در کشور می باشد که همه محصولات نقلیه از دو چرخ تا هجده چرخ را تولید می کند.
این محصولات در بخش سواری، وانت کار، پیکاپ آفرود، ون باری، کامیون کشنده، اتوبوس ، موتورسیکلت و... تقسیم بندی می شوند که از جمله آن به می توان به دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم، کشنده پرقدرت و مدرن امپاور، کامیون فورس و... اشاره کرد.
گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر آفتاب از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه، در سالن 5 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
کد مطلب: 163712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *