۰
يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲

اعلام آمار مفقودی‌های حادثه متروپل آبادان

استاندار خوزستان گفت: اکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار خارج شده است. از این ۲۹ نفر، سه پیکر مجهول‌الهویه هستند.
اعلام آمار مفقودی‌های حادثه متروپل آبادان
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا، استاندار خوزستان گفت: اکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار خارج شده است. از این ۲۹ نفر، سه پیکر مجهول‌الهویه هستند.
استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکرهای مفقودان حادثه متروپل گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده‌ها، ۳۸ نفر به ما اعلام مفقودی شده است.
صادق خلیلیان در حاشیه حضور در ساختمان متروپل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که بعد از ظهر دیروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، قرار شد بعد از مقاوم‌سازی ساختمان در چهار جبهه کار آواربرداری را انجام دهیم.
وی افزود: در حال حاضر این چهار جبهه کاری فعال شده‌اند و از چهار جهت به مناطق حساس رسیده‌ایم. امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه به خطراتی که در خصوص ریزش متروپل وجود دارد بتوانیم کار آواربرداری را انجام دهیم و پیکرهای گرفتار زیر آوار را خارج کنیم.
استاندار خوزستان گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده‌ها، ۳۸ نفر به ما اعلام مفقودی شده است.
خلیلیان ادامه داد: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار خارج شده است. از این ۲۹ نفر، سه پیکر مجهول‌الهویه هستند. همچنان در حال جست‌وجو برای پیدا کردن باقی پیکرها هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا درخواست آخرین خانواده‌ای که ادعا دارد فردی بر اساس مستندات در زیر آوار هست را پیگیری و پیکرها را خارج کنیم.
وی افزود: تمام مناطق احتمالی که ممکن است این پیکرها در منطقه حضور داشته باشند را شناسایی کرده‌ایم و کار آواربرداری بر این نقاط متمرکز شده است.
کد مطلب: 164289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *