۰
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵

تمایل ۵۳ درصد اساتید و محققان کشور به مهاجرت

رصدخانه مهاجرت ایران در یک پژوهش اعلام کرد: ۵۳ درصد اساتید و محققان، ۴۵ درصد پزشکان و پرستاران، ۴۳ درصد فعالان استارتاپی و ۴۰ درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به شکل بسیار زیاد میل دارند از ایران مهاجرت کنند.
تمایل ۵۳ درصد اساتید و محققان کشور به مهاجرت
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از انتخاب،رصدخانه مهاجرت ایران در یک پژوهش اعلام کرد: ۵۳ درصد اساتید و محققان، ۴۵ درصد پزشکان و پرستاران، ۴۳ درصد فعالان استارتاپی و ۴۰ درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به شکل بسیار زیاد میل دارند از ایران مهاجرت کنند.
رصدخانه مهاجرت ایران در یک پژوهش به بررسی شاخص میل به مهاجرت میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، پزشکان، پرستاران، اساتید، محققان، پژوهشگران و فعالان کسب و کارهای نوپا یا همان استارتاپ‌ها پرداخته است.
در نتایج این پژوهش آمده که شاخص میل به مهاجرت در همه گروه‌های بررسی شده بیش از ۴۰ درصد است. به عبارتی ۵۳ درصد اساتید و محققان، ۴۵ درصد پزشکان و پرستاران، ۴۳ درصد فعالان استارتاپی و ۴۰ درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به شکل بسیار زیاد میل دارند از ایران مهاجرت کنند، جدول زیر این آمار را به تفکیک نشان می‌دهد.
کد مطلب: 164759
برچسب ها: مهاجرت اساتید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *