۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۹
خوئيني‌ها:

مخالف بيانيه‌هاي موسوي بودم

خوئيني‌ها با ذکر اينکه بايد راه پيش پاي مردم بگذاريم تا حکومت کوتاه بيايد، تاکيد کرده است: در انتخابات اشتباهاتي داشتيم.من با بيانيه دادن موسوي مخالف بودم، با برخي اقدامات او مخالف بودم اما مثل بعضي‌ها معرکه نگرفتم که موسوي اشتباه کرد
آريا نوشت: گفته شده است که اختلافات خوئيني‌ها،خاتمي و عبدالله نوري در رهبري اصلاحات بالا گرفته است و آقاي خوئيني‌ها مواضع تندي را اتخاذ مي‌کند که راه را براي تعامل اصلاح‌طلبان با نظام ‌ مي‌بندد.به گزارش آريا، در محافل سياسي گفته مي‌شود اخيرا «آقاي ع» از چهره‌هاي معتدل‌تر اصلاح‌طلب در ديداري با آقاي خوئيني‌ها گفته است: به علت اشتباه ما اصلاح‌طلبان بود که اصولگرايان پيروز انتخابات شدند.
خوئيني‌ها با ذکر اينکه بايد راه پيش پاي مردم بگذاريم تا حکومت کوتاه بيايد، تاکيد کرده است: در انتخابات اشتباهاتي داشتيم.من با بيانيه دادن موسوي مخالف بودم، با برخي اقدامات او مخالف بودم اما مثل بعضي‌ها معرکه نگرفتم که موسوي اشتباه کرد. خوئيني‌ها در پاسخ، مواضع راديکال خود را در قبال نظام مورد تاکيد قرار داده و گفته است:نظام مي‌گويد اصلاح‌طلبان وضعيت خود را روشن کنند. شما رفتيد جلسه تشکيل داديد،‌به‌کجا رسيديد؟به چه انسجامي رسيديد؟
کد مطلب: 16500
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *