۰
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵

اجرای طرح «یارانه نان» در استان گلستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: مردم می‌توانند با تمام کارت‌های بانکی بدون محدودیت از نانوایی‌ها خرید کنند. به گزارش سلام نو، علی محمد زنگانه استاندار گلستان از نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان جهت اجرای طرح یارانه نان خبر داد.
اجرای طرح «یارانه نان» در استان گلستان
به نقل از مردم سالاری آنلاین، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: مردم می‌توانند با تمام کارت‌های بانکی بدون محدودیت از نانوایی‌ها خرید کنند.
به گزارش سلام نو، علی محمد زنگانه استاندار گلستان از نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان جهت اجرای طرح یارانه نان خبر داد.
علی محمد زنگانه گفت: در مدت دو هفته در همه نانوایی‌های استان دستگاه کارت‌خوان‌ نصب خواهد شد تا نظارت بیشتری بر نحوه توزیع ارائه نان صورت گیرد.
وی افزود: در همین بازه زمانی هوشمندسازی حمل آرد نیز صورت می‌گیرد. باید با همکاری فرمانداری‌ها و قرارگاه ۱۷ ربیع نظارت‌ها افزایش یابد.
استاندار گلستان تاکید کرد: مجوز نانوایانی که تخلفات متعددی را مرتکب می‌شوند لغو خواهد شد و تلاش می‌کنیم این چرخه معیوب را اصلاح کنیم تا بدین وسیله تنبیهات به عنوان عاملی بازدارنده تبدیل شوند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان هم در این جلسه گفت: با هدف مردمی‌سازی یارانه‌ها نصب کارت خوان‌های جدید را در نانوایی‌های سه شهرستان آزادشهر ،علی آباد کتول و گرگان آغاز کرده‌ایم و قرار است تا پایان خرداد تمام نانوایی استان به این دستگاه‌ها مجهز شوند.
افشار افزود: در حال حاضر هزار دستگاه کارت‌خوان تهیه شده که در حال نصب است. نصب این دستگاه‌ها رایگان بوده و هزینه‌ای برای نانوایی‌ها ندارد و اجباری است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: مردم می‌توانند با تمام کارت‌های بانکی بدون محدودیت از نانوایی‌ها خرید کنند.
وی درباره قیمت نان گفت: قیمت نان افزایش نخواهد یافت و عرضه نان و سهمیه آرد نانوایی‌ها مانند قبل خواهد بود.
کد مطلب: 165091
برچسب ها: یارانه نان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *