۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۱

دستیاران گل‌محمدی انتخاب شدند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دستیاران یحیی گل‌محمدی را مشخص کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درمورد دستیاران یحیی گل محمدی گفت: تا مشخص شدن وضعیت مانوئل ژوزه و مذاکرات با سرمربی تیم پرسپولیس، کریم باقری، حسین عبدی، مجتبی حسینی (دستیار اول گل محمدی در صبا و نساجی قائمشهر)، ادموند بزیک (آنالیزور) و فرهاد چیذری (مربی بدنساز)، یحیی گل محمدی را همراهی خواهند کرد.
وی در مورد وضعیت مانوئل ژوزه اظهار داشت: روز پنجشنبه از شیرینی سرپرست تیم خواستم با مراجعه به دستیاران مانوئل ژوزه به آنها اعلام کند، شما قرارداد جداگانه ای با باشگاه پرسپولیس داشته اید و از شما درخواست می کنیم با حضور در تمرینات پرسپولیس به وظیفه خودتان عمل کنید. آنها نیز اعلام کرده بودند که اجازه دهید ما در کنار مانوئل باشیم تا تکلیف مشخص شود و بهتر است قطع همکاری کنیم چرا که در حال حاضر و در غیاب ژوزه حضور ما در تمرینات حالت خوبی ندارد و از نظر اخلاقی درست نیست.
مدیرعامل پرسپولیس افزود: در مجموع آنها برخورد خوبی داشتند ولی حاضر به حضور در تمرینات نشدند. در چنین شرایطی ما نمی توانستیم بیش از این تحمل کنیم و ببینیم که یحیی گل محمدی یک هفته است تیم را تک و تنها تمرین می دهد و هیچ دستیاری ندارد. این وضعیت برای ما خوب نبود و به هر حال در یک تیم فوتبال بخش های مختلف در کادر فنی فعالیت می کنند و هر یک نقش تاثیرگذاری دارند. از آنجا که مسابقات جام حذفی را در پیش داریم و متعاقبا نیم فصل دوم لیگ برتر شروع می شود، ناچار بودیم شرایطی را فراهم آوریم که یحیی گل محمدی به تنهایی تیم را تمرین ندهد.
رویانیان در ادامه با اشاره به جلسه چهارشنبه شب با علی پروین و یحیی گل محمدی عنوان کرد: در جلسه سه جانبه ای که چهارشنبه شب با حضور بنده، آقای پروین و گل محمدی برگزار شد، درباره کادر فنی و اینکه تا مشخص شدن وضعیت ژوزه چه افرادی در کنار گل محمدی فعالیت کنند، صحبت کردیم و جلسه بسیار خوبی بود. تصمیمات اولیه گرفته شد و روز پنجشنبه در گفت و گوهای تلفنی که با یکدیگر داشتیم به جمع بندی نهایی رسیدیم. گل محمدی در همان جلسه نظرات خود را در خصوص کادر فنی اعلام کرد. آقای پروین هم به عنوان مدیر تیم و رئیس کمیته فنی موافقت و حمایت خود را از یحیی گل محمدی و کادرشان اعلام کرد.
مدیر عامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالیم که پیشکسوتان و بازیکنان سابق پرسپولیس، یحیی گل محمدی را در کادر فنی همراهی خواهند کرد. کریم باقری از فوتبالیست های پرافتخار و دوست داشتنی تاریخ فوتبال پرسپولیس است که می تواند کمک های زیادی به تیم و کادر فنی بکند. حسین عبدی نیز سال ها در پرسپولیس بازی و مربیگری کرده و تجربیات بسیار خوبی دارد. این‌ها نیازی به معرفی بنده ندارند. بزیک نیز از مهاجمان برجسته پرسپولیس بوده و همچنین یک مربی گلرهای خارجی نیز به زودی جذب خواهد شد. گزینه های مد نظر از سوی یحیی گل محمدی و باشگاه است که در حال مذاکره هستیم و به محض توافق نهایی اعلام خواهیم کرد. این کادر فعالیت خود را زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز خواهد کرد تا تکلیف آقای ژوزه به طور قطعی مشخص شود.
رویانیان در مورد مذاکرات خود با مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک جلسه خوب روز سه شنبه با یکدیگر داشتیم و یکی، دو جلسه دیگر نیز خواهیم داشت. قرار بود روز پنجشنبه همدیگر را ببینیم که به علت برخی برنامه های کاری فشرده بنده، به زمان دیگری موکول شد. قرار است نشستی با دستیاران خارجی آقای ژوزه داشته باشیم و دور هم جمع شویم که احتمال دارد آقای مانوئل هم در این جلسه حضور داشته باشد.
رویانیان درباره بازی تدارکاتی پرسپولیس و سنگ آهن بافق گفت: فکر می کنم دیدار بسیار جالب و خوبی باشد. هم بازی تدارکاتی است و ارزش های فنی خاص خود را برای هر دو تیم دارد و هم اینکه تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس دور هم جمع خواهند شد. یحیی گل محمدی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس از یک سو و آقای پیروانی به عنوان سرمربی تیم حریف و همچنین ناصر ابراهیمی، رضا شاهرودی، حمید مطهری و علیرضا دلیخون که همگی از مربیان و بازیکنان سابق پرسپولیس هستند دور هم جمع می شوند. این بازی به پیشنهاد آقای پیروانی و موافقت گل محمدی برگزار می شود و من فکر می کنم صحنه های خوبی را شاهد خواهیم بود. آقای پروین به عنوان عضو هیئت مدیره و همچنین مسئول کمیته فنی و مدیر تیم نیز در ورزشگاه حضور خواهند یافت و این جمع تکمیل تر خواهد شد.
رویانیان یادآور شد: امیدوارم روزهای خوبی برای پرسپولیس در پیش رو باشد. می دانم که هواداران پرسپولیس در نیم فصل اول روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و به واسطه اتفاقاتی که رخ داد برای تیم محبوبشان نگران بودند اما ما بازیکنان توانمندی داریم و این کادر هم کادر قوی و خوبی است که می تواند پرسپولیس را به روزهای خوب خود بازگرداند. انشاالله تکلیف ژوزه نیز به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس همین روزها مشخص خواهد شد.
رویانیان درباره نقل و انتقالات نیم فصل گفت: در این هفته تمرکز ما روی بحث کادر فنی بود. البته از موضوع نقل و انتقالات غافل نبودیم و اقداماتی هم انجام داده ایم. از فردا با تمرکز بیشتر روی موضوع نقل و انتقالات تمرکز می کنیم تا نتایج مذاکراتی که انجام داده ایم را مشخص کنیم. نمی خواهم خبرها را اعلام کنیم چرا که تا قطعی شدن مذاکرات صلاح پرسپولیس نیست که همه چیز را رسانه ای کنیم. البته ما هنوز با همکاران گل محمدی قرارداد نبسته ایم اما صحبت های شفاهی بین ما و گل محمدی و همکارانش انجام شده و این عزیزان که سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده اند هر چه زودتر کارشان را در کنار یحیی شروع خواهند کرد و ما نیز به سرعت درباره قرارداد رسمی و مسائل مالی آنها اقدام خواهیم کرد و از این بابت فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد.
کد مطلب: 16543
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *