کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعال سیاسی اصولگرا :

عبدالملکی ، دولت را فریب داد

او اگر تن به استعفا نمی داد ، رئیسی عزلش می کزد

28 خرداد 1401 ساعت 15:44

نامه نیوز نوشت : امیری فر  گفت: واقعا آقای عبدالملکی ، نماد دولت آقای رئیسی نبود. خوشبختانه استعفا کرد و کار به استیضاح نکشید. معتقدم یکی از انتقادهای مهم به دولت مربوط به عملکرد وزارت کار و رفاه بود بنابراین وزیر بعدی که می آید باید بتواند اشکالات را برطرف کند..


عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی استعفا کرد. منتقدان عبدالملکی را نماد دولت رئیسی می دانند و معتقدند تنها تصمیم مفید عبدالملکی استعفایش بود.
حجت الاسلام عباس امیری فر درباره نگاه منتقدان به استعفای عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدا معلوم بود که آقای عبدالملکی انتخابی اشتباه برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت آقای رئیسی است. او حرف و ادعا زیاد داشت اما عملش با حرف هایش ۱۸۰ درجه متفاوت بود.
وی افزود: آقای عبدالملکی در سخن گفتن بسیار مسلط بود و متأسفانه افکارعمومی و دولت را فریب داد چون این طور وانمود می کرد که می تواند برای اجرای اصلاحات اساسی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نقش منجی را ایفا کند اما در مدت مسئولیتش کارهای خوبی انجام نداد. او یکسری افراد بی تجربه را در رأس کار گذاشت، سطح بالای نارضایتی بین کارکنان وزارتخانه کاملا مشهود بود و در مسئولیت های وزارتخانه انتصاب های فامیلی از همسر و برادرهمسرش تا سایر آشنایانش داشت.
این فعال سیاسی اصولگرا عبدالملکی را از جمله وزرای ضعیف دولت سیزدهم خواند و اظهار کرد: درمجموع کار مثبتی در این مدت از آقای عبدالملکی ندیدیم. البته او خودش قصد استعفا نداشت، آنقدر خطا کرده بود که فشار بر روی او زیاد بود بنابراین به آقای عبدالملکی گفته شد که استعفا دهد. اگر او استعفا نمی داد خود آقای رئیسی حکم عزل آقای عبدالملکی را صادر می کرد.

وی با بیان اینکه نباید عملکرد عبدالملکی را به کل کارنامه دولت تسری داد، افزود: واقعا آقای عبدالملکی نماد دولت آقای رئیسی نبود. خوشبختانه استعفا کرد و کار به استیضاح نکشید. معتقدم یکی از انتقادهای مهم به دولت مربوط به عملکرد وزارت کار و رفاه بود بنابراین وزیر بعدی که می آید باید بتواند اشکالات را برطرف کند.
وی ادامه داد: البته از آسیب های دیگر عملکرد ضعیف آقای عبدالملکی آن بود که روند جوانگرایی در دولت را متوقف کرد و دوباره بحث دادن مسئولیت به باتجربه ها همچون حاجی بابایی و آقای بذرپاش مطرح است. اگر آقای وزیر خوب و بهتری را معرفی کند حجم انتقادها به دولت آقای رئیسی کم خواهد شد.
امیری فر با بیان اینکه بعد از یک سال باید کابینه ترمیم شود، ادامه داد: آقایان فاطمی امین وزیر صمت و عزت الله ضرغامی دو وزیر دیگری هستند که باید به آنها نیز گفته شود که استعفا دهند. وزیر صمت در حوزه خودرو و صنایع خیلی بد و ضعیف عمل کرد و آقای ضرغامی هم نشان داد که این کاره نیست و صداها را درآورده است.


کد مطلب: 166015

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/166015/عبدالملکی-دولت-فریب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir