۰
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۱

لیگ ملت های والیبال 2022| باخت سنگین ایران مقابل بلغارستان بحران زده!

تیم ایران در آغاز هفته دوم لیگ ملت های والیبال مقابل بلغارستان شکست خورد.
لیگ ملت های والیبال 2022| باخت سنگین ایران مقابل بلغارستان بحران زده!
به گزارش جماران:تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته دوم لیگ ملت های والیبال مقابل بلغارستان به میدان رفت و در سه دست پیاپی نتیجه را واگذار کرد. وادی، اسفندیار، شریفی، حضرت پور، جلوه، اسماعیل نژاد آغاز کننده بازی برای ایران بودند. غیبت کاپیتان عبادی پور در ترکیب اصلی این بازی از تصمیم های جالب کادر فنی بود اما تغییرات نسبتا گسترده از آشفتگی و ناهماهنگی تیم ملی کم نکرد. دست های این دیدار با نتایج 25-19، 25-23 و 26-24 به سود میزبان رقم خورد. بلغارستان هر چهار بازی قبلی را واگذار کرده بود.
شاگردان عطایی در دست اول از همان ابتدا در امتیازها از میزبان عقب افتادند و در نهایت دست نخست 25-19 به سود بلغارستان رقم خورد. در این دست بازی با بلغارستان همانند دیدارهای قبلی، ایران در دفاع روی تور مشکل اساسی داشت.

در دست دوم این ایران بود که در امتیازهای ابتدایی پیش افتاد اما اختلاف به اندازه ای نبود که امنیت ایجاد شود، بلغارستان در امتیاز 13 بازی را مساوی کرد. در ادامه ایران با سرویس های خوب بار دیگر پیش افتاد و تا آستانه برتری در دست دوم پیش رفته بود اما در حالی که ایران 23-20 پیش افتاده بود، ناگهان ورق برگشت و بلغارستان با دریافت 5 امتیاز پیاپی این دست را نیز پیروز شد.
در دست سوم ملی پوشان والیبال ایران تا حدی زیادی به دلیل واگذار کردن دست قبلی آشفته و عصبی بازی کردند و بلغارستان در امتیازها پیش افتاد. با این حال اختلاف امتیازی کم باعث شد تا ایران با انگیزه ادامه دهد. دست سوم در نهایت 26-24 به سود بلغارها رقم خورد تا سومین شکست ایران در این رقابت ها ثبت شود.
ایران در چهار بازی قبل دو پیروزی مقابل چین و استرالیا و دو شکست مقابل هلند و ژاپن را به ثبت رسانده بود.
کد مطلب: 166356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *