کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس‌جمهور:

آغاز نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در خراسان شمالی

2 تير 1401 ساعت 10:00

رئیس جمهور از آغاز نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در خراسان شمالی خبر داد.


رئیس جمهور از آغاز نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در خراسان شمالی خبر داد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، روز پنجشنبه، دوم تیرماه ۱۴۰۱ در سفر به خراسان شمالی، در فرودگاه بین‌المللی بجنورد، ضمن ادای احترام به خانواده شهدا و ۷۵۰۰ جانباز استان، با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان در دستور کار دولت سیزدهم در سفر به خراسان شمالی قرار دارد، اظهار کرد: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در خراسان شمالی را راه انداختیم و این موضوعی است که مردم استان از آن رنج می‌برند.
وی با بیان اینکه خراسان شمالی مردمانی بسیار خونگرم و پر تلاش دارد، افزود: خراسان شمالی همچنان شرایط یک استان را ندارد و علت آن هم وجود برخی از محرومیت‌ها در آن است که با بررسی‌های انجام شده قبل از سفر، به این نتیجه رسیدیم که این استان نیازمند توجه ویژه‌ای است.
 رئیسی با تأکید بر اینکه در دولت جدید به دنبال کلنگ‌زنی و پروژه‌های جدید نیستیم، ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: خراسان شمالی قطب کشاورزی است و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تأکید کرده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه خراسان شمالی با توجه به مرز مشترکی که با ترکمنستان دارد باید تولید محور باشد، تأکید کرد: چهره‌های تحصیل کرده بسیاری در خراسان شمالی وجود دارد و باید جاذبه‌ فراهم شود تا نیروی انسانی در استان حفظ شود.
وی با تأکید براینکه باید بسترسازی شود تا جوانان استان تولید کننده باشند، ادامه داد: این سفر گام نخست برای توسعه استان است و در مصوبات نهایی که پس از شورای اداری اعلام می‌شود، تلاش می‌شود تمام جوانب توسعه‌ای استان در نظر گرفته شود.
به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، صبح امروز در قالب سفرهای استانی وارد خراسان شمالی شد.


کد مطلب: 166486

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/166486/آغاز-نهضت-اتمام-پروژه-های-نیمه-تمام-خراسان-شمالی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir