۰
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.
راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته
در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.

مینی مالیسم و کانسپچوال آرت
نمایشگاه گروهی «مینی مالیسم و کانسپچوال آرت» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۸۹۳۷۴

من در تاریکی، تاریکی در من
نمایشگاه انفرادی نقاشی «من در تاریکی، تاریکی در من» که به نمایش آثار آتش شاه کرمی اختصاص دارد، در گالری گویه به نشانی تهران – میدان هفت تیر – خیابان مشاهیر – کوچه لطفی – پلاک ۳۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۰۰۱۲۶

نقطه تا خط
«نقطه تا خط» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۷۱۶۹۳

میکل آنژ
نمایشگاه انفرادی «میکل آنژ» که به نمایش آثار پرهام همپانژاد اختصاص دارد، در نگارخانه هوم به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، شماره۲، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۵ تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۱۵۴۱۵

سه‌گانه/ شماره هفت
«سه‌گانه/ شماره هفت» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری شریف به نشانی تهران، میدان قدس ، خیابان شریعتی ،کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هفت تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۲۴۹۳۰

در ۳ بعد
نمایشگاه گروهی «در ۳ بعد» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)،خیابان غفاری،شماره ۶۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۳۱۴۱

اکنون، خیلی دور است
نمایشگاه انفرادی نقاشی «اکنون، خیلی دور است» که به نمایش آثار کامبیز خدابنده شهرکی اختصاص دارد، در گالری مژده به نشانی تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هفت تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۶۷۴۴۲

برای نشنیده شدن
«برای نشنیده شدن» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار ستاره بهبهانی اختصاص دارد و در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هفت تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱
 
کتمان
نمایشگاه انفرادی «کتمان» که به نمایش آثار امید مهدی‌زاده اختصاص دارد، در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۳۳۵۶

نقش پرداز
نمایشگاه گروهی نقاشی «نقش پرداز» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری «با» به نشانی تهران، بلوار ارتش غرب بعد از محلاتی خیابان بهاران بن بست نسترن پلاک ۱ ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۴۵۴۶۵۷
 
بال می‌شود این دست 
نمایشگاه انفرادی «بال می‌شود این دست» که به نمایش آثار خلیل سمائی‌جابلو اختصاص دارد، در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹
 
مُ خاطره
«مُ خاطره» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار سعید فلاح‌فر اختصاص دارد و در گالری یافته به نشانی تهران، دروس، خ یارمحمدی، بن بست طالقانی پ ۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۴۶۴۸
 
تمرین و ترانه
نمایشگاه انفرادی «تمرین و ترانه» که به نمایش آثار پونه دیزجیان اختصاص دارد، در نگارخانه کهفی به نشانی تهران، بلوار قیطریه، روبروی پارک قیطریه، خیابان حدادنژاد، نبش بن بست عزیزی، پلاک یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هشت تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۹۱۹۴۹۶۱۹۴۱-۲

از گذشته تا حال
«از گذشته تا حال» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار ناهید سامانیان اختصاص دارد و در نگارخانه نقش جهان به نشانی تهران، نیاوران، از میدان یاسر یه سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک ۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هشت تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۳۵۲۷۰

طبیعت
نمایشگاه گروهی «طبیعت» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری زرنا به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شـماره ۱۰، طبقه دو درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هشت تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۴۰۹۸۳
 
دیوانه
«دیوانه» نام نمایشگاه انفرادی علی‌اکبر صادقی است که در گالری مدار موازی به نشانی تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهار راه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک ۴۰۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
کلکسیونر/هنر مدرن
نمایشگاه گروهی «کلکسیونر/هنر مدرن» که به نمایش آثار هنرمندانی مانند آیدین آغداشلو و محمد احصایی اختصاص دارد، در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران ،خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸

شاعر خط‌ها
نمایشگاه انفرادی «شاعر خط‌ها» که به نمایش آثار کامبیز درمبخش اختصاص دارد، در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١٤٨ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ٨٨٣٢٥٣٧٦
 
هندسه نگار
نمایشگاه گروهی «هندسه نگار» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری فرهنگسرای نیاوران به نشانی تهران، خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۸۷۰۸۱

مندیل
نمایشگاه انفرادی «مندیل» که به نمایش آثار ساقی شاملو اختصاص دارد، در فرهنگسرای ارسباران به نشانی تهران، خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۸۷۳۳۹۹

دیوان یزدان
«دیوان یزدان» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار یزدان سعدی اختصاص دارد و در نگارخانه سهراب به نشانی تهران، خیابان سمیه، قبل از رامسر،شماره ۱۴۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۵۷۶۲

آثار داود امدادیان
نمایشگاه انفرادی «آثار داود امدادیان» با منتخبی از چاپ های لینو و سیلک اسکرین، در پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۳۱۳۸۳

رویای بی منطق
نمایشگاه گروهی سورئال با نام رویای بی منطق در گالری ایده آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه از روز ۳ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و درهای آن به مدت ۱۰ روز در گالری ایده برای بازدید عموم باز خواهد بود. از جمله هنرمندانی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به فائزه افجه‌نیا، لیلا امینی، مهدی جلالی، نیلوفر و عطیه حیدری، روزبه دبیری، حسنیه رومی و ... اشاره کرد.
در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «رویای بی منطق مجموعه ای است از پیوند زدن واقعیت و تخیل که حاصل تلاش هنرمندانی است که با رویارویی به ایده های چالش برانگیز برای تجلی تصور و خیال سفری را آغاز کرده اند به دنیایی ناشناخته و جادویی که رد پای واقعیت را محو می کند...»
علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه رویای بی منطق می‌توانند همه‌روزه ساعت ۱۷ الی ۲۱ به گالری ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه نمایند.
کد مطلب: 166514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *